67 kilo aankomen is wel ERG drastisch hoor Ik weet niet hoeveel ik nu aangekomen ben eigenlijk. ik woog 102 en nu 100 met 35 weken. Heb op de 95 gezeten ergens tussen door... En nu voor het eerst (vanmorgen gemeten bij de vk) op de 100 weer dus. Vind t spannend hoeveel kg ik over houd na de bevalling en het verlies van al dat water.
bij mijn 1e eerst 8 kilo afgevallen voor de zw'schap, en als ik die mee reken zit ik totaal op 25 kilo. Daar is maar 8 kilo afgegaan na de bevalling , de rest zat er nog aan toen ik nu zwanger werd Nu durf ik me niet meer te wegen, maar zal nu zo'n 6 kilo aangekomen zijn denk ik.
Nee ik ben van 49 kilo naar 67 gegaan! Nu al dus.. maar goed 49 was ook te weinig voor mij, gezond is voor mij minimaal 55-57 kg.. dus dan valt het wel mee. Ik ben alleen de laatste vier weken nog 4 kilo aangekomen! Dus het gaat echt snel en ik eet ook weer niet zooooveel. Ja we meer dan voor de zwangerschap, maar toen at ik onregelmatig en te weinig.. dat lijkt me niet goed voor de kids, dus doe ik nu alles netjes.
Nu bijna 33 weken en 6,5 kg aangekomen. Voel me een olifant door het vasthouden van vocht, pffff....lastig hoor!
Eerste 3 maanden 5 kilo afgevallen, van 65kg naar 60kg, door de misselijkheid. Met 25 weken weer op 65kg en nu met 31 weken op 69kg.
Ben bijna 17 weken zwanger en tot nu toe ben ik 10 kilo afgevallen. Ben wel benieuwd wat er nog bij gaat komen. Groetjes Tamara.
10 Kilo afgevallen? Ik ben nu 17 weken en ben in totaal al 5 kilo bij gekomen! Is dat niet veel te veel? Ben een beetje bang dat ik straks zo rond als een tonnetje word... 17w2d