Morgen ben ik 24 weken zwanger en ik ben nu in totaal 6 kilo aangekomen. Maar ik ben in de eerste maanden vooral gegroeid omdat ik gestopt ben met sporten op hoog niveau. Dus van 5x trainen per week naar 0 en dat merk je ook aan je lichaam Helemaal niet erg hoor, ben tevreden.
25 weken en 5 kilo afgevallen. Door de misselijkheid in het begin is mn eetlust (zeg maar snoephonger) sterk vermindert. Eet nu gemiddeld minder en gezonder. (ik (vr)at echt teveel en was in 2 jaar al 15 kilo aangekomen Sinds week 13 op hetzelfde gewicht. Daarvoor dus 5 kilo afgevallen. Ben benieuwd wanneer ik weer ga stijgen!
vanaf de dag dat ik weet dat ik zwanger ben, vanaf 4 weken ben ik al 10 kilo aangekomen. Ik ben nu iets meer dan 16 weken zwanger. Ik hou heel veel vocht vast, ik kan mijn eigen schoenen niet meer aan ik loop op slippers, dat heeft er misschien ook wel mee te maken. groetjes Myla
Bijna 38 weken en 21 kilo (waarvan zo'n 10 kilo vocht = schatting huisarts... aaaaaaaaaaah!) Ik loop ook op slippers..... die van mijn man. Hij heeft maat 43 en ik ... 39,5!
Ben er vanmorgen bij de gyn van geschrokken eigenlijk....... Voor ik zwanger werd woog ik 69kg, vanmorgen op controle 88.4kg! En je ziet er niks van, want ik draag alles voor, dus waar dat allemaal dan zit.... Oja, vandaag ben ik 39wkn en 6 dgn zwanger... Xx
van stoppen met roken kom je niet perse aan hoor het is gewoon dat je lichaam nou eenmaal meer vet vast houdt vanwege je zwangerschap en als je in de eerste helft van je zwangerschap 'veel' aankomt wil dat nog niet zeggen dat j in de tweede helft ook zo snel gaat, ik sta echt weken achtereen stil en dan komt er weer een kilotje bij en dan sta ik weer stil etc, dusss
Nu bij 35.2 20 kilo De laatste kilo komen er mega snel bij. Ten eerste omdat ik heel veel vocht vasthou, ten tweede omdat ik erg passief ben vanwege pijn in mijn bekken. Ik vind het echt vreselijjk en huiver voor de weegschaal na de bevalling