Hier met 15wk nog niets aangekomen... Krijg wel een rond buikje maar krijg precies meer en meer taille... Vreemd, vroeger had ik weinig taille, nu heb ik meer!
Nu met ruim 36 weken een kilo of 18 aangkomen. Geen idee waar het zit, want ik zie er behalve mijn giga-buik nog net zo uit als voor de zwangerschap. Ik ben benieuwd hoe dit na de bevalling zal zijn. Hou wel veel vocht vast
bij 31 weken 8.7 kg! woog voorheen 50 kg en nu 58.7 kg maar buiten mijn buik vind ik het zelf niet zo opvallen alleen merk ik dat mijn heupen breder zijn en ik heb een dikkere kont
25 week en 3 dagen , 10 kilo aangekomen ! ( moet ook zeggen dat ik ook (bijna) alles eet waar ik zin in heb.. kijk naar de geboorte wel weer verder , sporten sporten en nog eens sporten 8) vast en zeker !
31 weken en 6 dagen en 11 kilo aangekomen, maar ben nu al met verlof dus er zullen nog wel een paar kilo's bij komen....maar het is alleen buik en billen...
als ik het zo al lees , verschilt het echt per zwangere.. oei dan zit ik vrij hoog met ruim 25 week , 10 kilo aangekomen..
ben gisteren terug op controle geweest het hartje klopt perfect, hij weegt nu 2.3 kilogram, en ik ben terug 2 kilogram omhoog. tot nu toe dus 13 kilogram met 34 weken.