Ik heb gelukkig geen weegschaal thuis want ik weet zeker dat ik absoluut niet vrolijk er van zou worden. Maarja bij de vk ''moet'' ik toch op de weegschaal staan, ik ben benieuwd hoe ik er voor sta over 2.5 week
nou ik zie hier meiden die niet vrolijk worden van hun aantal kilo's in aantal weken maar die mogen echt niet klagen hoor,zoveel is dat niet ik ben overmorgen 37 weken en ben 13,5/14kg aangekomen.
Vandaag 40 weken en even op de weegschaal gestaan. En precies 5,1 kg aangekomen. Snap er echt niks van, snoep toch best veel. Maar ja je hoort me niet klagen natuurlijk!
Bijna 17 weken en 4 kilo aangekomen. Ik dacht dat dat heel netjes was, maar als ik hier lees dat mensen met 30 weken nog maar 5 kilo zijn aangekomen... Dan ga ik vast heel erg dik worden! Maar het zit wel allemaal op mijn buik. De rest is hetzelfde gebleven en ik heb ook nog steeds een taille.
32 weken en 14 kg erbij helaas. Waar het zit geen idee, heb een enorme buik en mijn kont is wat dikker, voor de rest weet ik het ook niet.
Toch maar op de weegschaal gestaan en ik ben 2,8 kilo aangekomen (vergeleken met mn gewicht van voor de zwangrschap). Dat valt me nog mee... Mijn moeder liep met haar zwangerschap van mij precies gelijk op en die was aan het einde 12 kilo aangekomen. Dus dat wil ik dr wel na doen Maar het verrassende is, is dat ze de laatste 7 weken 0 kilo aankwam.