Met 16 weken ben ik nog niets aangekomen, en ook niet afgevallen.....maar dat aankomen zal niet lang meer duren, ik heb net mijn eetlust weer terug, hahaha
De 1e maand 1 kilo aangekomen. Moet begin maart weer naar de VK (16 weken), maar heb inmiddels al een aardig buikje. Zal nog wel een kilo of 2 bij zijn gekomen al eet ik eigenlijk niet zo veel!
Ik ben nu 12 weken en tot nu toe al 7 kilo aangekomen! tis veel, maar daar zitten ook stoppen met roken kilootjes bij....
Ik ben 17 weken en ben 1,5 kilo aangekomen.. 11 maart me 20 weken echo jongen of meisje spannend! Maar natuurlijk ook hopen dat alles goed is..
Rekensommetje Bij 12 weken 5 kilo afgevallen. Daarna 17 kilo bijgekomen, en in de afgelopen 3 weken weer 2 kilo eraf = 38 weken en 10 kilo aangekomen.
Ik ben nu 17 weken en 3 kilo aangekomen. Ik ben al vrij zwaar, dus hoop geen 30 kilo aan te komen! Ben er erg bang voor....
ben 12 weken...en 2 kilo afgevallen in de afgelopen maand! Nooit lukt het me om af te vallen...en nou moest ik juist aan komen... (ben wel lekker mn dubbele kin weer kwijt ) Nouja ik voelde me ook niet echt op en top en ik had totaal GEEN zin in eten. Wel honger maar na 3 happen was die alweer weg. En dat is nu over. Dus die 2 kilo zal er zo wel weer aan zitten denk ik zo. Al heb ik ook totaal geen zin meer in snoepen, maar wel weer in hamburgers (zou er nu n moord voor doen zo ongeveer...) Het is iig gelukkig niet zoals bij mn eerste. Toen ben ik de gehele zwangerschap maar 3 kilo aan gekomen. Telkens na de laatste hap was het rennen naar de wc. Dat is nu gelukkig niet zo.
Ben inmiddels bijna 31 weken en ben 5 kilo aangekomen. Tot dat ik buikgriep kreeg toen ben ik namelijk in 3 dagen tijd 3 kilo afgevallen. Dus het zal inmiddels rond een kilo of 3 a 4 zijn die ik nu dus ben aangekomen. En bij de eerste ben ik 16 kilo aangekomen.