Met 34 weken en 2 dagen (twee weken geleden) precies 20 kilo! ....en we mogen nog effetjes, benieuwd wat de weegschaal morgen bij de vk zegt In het begin ging het supersnel met de kilo's, en nu al 3 keer in 2 weken steeds nog geen 0.5 kilo aangekomen (gelukkig )
7-8 weken en 5 kilo afgevallen :S Mijn buik is dikker, maar toch ben ik afgevallen. Ik houd bijna niets binnen en niets smaakt me meer. Ik hoop niet dat dit erg is, ik zal het volgende week eens aan mijn vk navragen.. *schrijft op lijstje met vragen*
Ik val alleen maar af.. ben tot mijn 24ste week ontzettend misselijk geweest en had trek in niks! Ik zit nu onder mijn normale gewicht. Ben vorige week naar de vk geweest en toen woog ik 55.7. Mijn normale gewicht is altijd 57 kg geweest. Vind het zooooo erg! Maar ik moet wel zeggen dat ik in het begin van mijn zwangerschap eerst flink was afgevallen.. woog opeens 52 kg. Alles was te groot. Ben toch wel blij dat ik nu een aantal kilo's bij ben gekomen en hoop stiekem dat ik nog een aantal kilo's bij kom.
Ik ben pas 11 weken zwanger en al 4 kg bij gekomen... is mijn 3e zwangerschap, dus het gaat nu wat sneller denk ik
Bijna 20 weken en bijna 3 kilo zwaarder. Viel mij erg mee, maar als ik anderen bekijk hier lijkt het wel veel...
23 weken en ongeveer 3/4 kg. (ik ben vergeten me te wegen voordat ik zwanger werd, rond 12 weken woog ik 68 nu 72)
Opnieuw op de weegschaal geweest en ben nu bijna 36 weken en 6,5 kg aangekomen. Valt mee lijkt me....
Net bij de vk geweest en ik ben nu 5 kilo aangekomen ,morgen 30 weken,gezien mijn buik ben ik erg tevreden
Ben bij 12 weken nog niks aangekomen. Dacht dat het met een tweeling wel hard zou gaan, maar misschien komt dat nog...
Ik ben nu 25 weken en 4 kg aangekomen. Ik vind het wel meevallen. Bij mijn eerste kind ging het ook ongeveer zo en was ik uiteindelijk iets van 12 kg aangekomen dus ik verwacht dat het de komende weken nog wel veel meer wordt. Groetjes, Maud