Ik ben nu 29 weken en 3 dagen. Voor mijn zwangerschap en tot de 6e week was ik 49 kilo, te weinig, ik moet zeker 55 wegen. Nu weeg ik 68 kilo. Dus flink wat aangekomen. Maar goed, het zijn er twee en die groeien bovenin de curve van een eenling. Toch ben ik de laatste 3 weken maar 1 kilo aangekomen terwijl ik al 2 weken platlig. Dus dat vind ik wel weer meevallen.
8 weken en ruim 4kg. afgevallen! ach, ik kan het hebben, heb nog wel wat reserves. kindje schijnt te pakken wat het nodig heeft, en ik probeer gevarieerd te eten, dus maak me er geen zorgen over. mijn buik is wel dikker aan het worden al (darmen, dnek ik?). ben benieuwd hoeveel ik eind maart aangekomen ben...
poeh.....ik schrik van mijn eigen aantal kilo's! Als ik zo zie hoever sommige zijn en hoeveel ze zijn aangekomen, lijkt het bijna niets. Ik ben nu bijna 18 weken en al bijna 7 kilo aangekomen. Mijn buik is al best flink, maar voor de rest ben ik niet aangekomen. Hoor zelfs van mensen dat het lijkt alsof ik met afgevallen.......waar laat ik dan in hemelsnaam die kilo's.....
Hier met iets meer dan 17 weken 1 tot 1.5kg aangekomen. Hebt gevoel dat alles van mijn billen naar mijn buik verhuisd! Maar ga daar niet over klagen hoor...!
Ik ben 36 weken zwanger en ik ben maar liefst 16! kilo aangekomen. Ik woog eerst tussen de 48 en 49 kilo (ben ook maar een klein ding) en nu weeg ik rond de 65. En het is niet dat ik een gigantische buik heb, maar het zit ook heel fijn op mijn heupen en achterste. Ik hoop toch echt dat ik die kilo's snel kwijtraak na de bevalling.
Hier bijna 30 weken en 14 kilo erbij. Ik schok ervan toen ik op de weegschaal ging staan. Liefs Hummel.
27 weken zwanger en ca. 8 kilo aangekomen. Op dit moment zit het voornamelijk aan mijn buik en een klein beetje aan mijn kont Maar ik had van tevoren rekening gehouden met veeeel erger, dus het valt nu nog mee... Ik moet alleen kleding gaan shoppen, want pas alweer een aantal zwangerschapsbroeken niet meer...
Ben nu 16 weken en zit nu op -1,5kg. Bij 9 weken zat ik op -6kg. Dus ben eerst 6kg afgevallen en nu alweer 4,5kg aangekomen!