Ik vind dat er toch heel veel zijn die maar "weinig" aankomen! Hartstikke fijn hoor, maar ik denk dat ik toch jaloers ga worden. Ik ben bij 13 weken toch al 1kg aankomen, ondanks dat ik veel heb overgegeven...
16 weken en bijna 23 kilo afgevallen geef de hele tijd over ik heb geen kracht meer kan niet meer heb het er zeker wel over hoor maar jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik ik heb gewoon geen kracht meer niet eens voor een stukje lopen
jee, wat rot voor je, ik baal soms dat ik al zoveel ben aangekomen, maar voel me daarintegen wel goed, sterkte, hopelijk voel je je gauw wat beter! 28 weken, 10 kilo erbij
Jeetje dat is wel heel erg veel hoor! Ik ben ook heeeel misselijk geweest, nog steeds eigenlijk maar heb hele goeie medicijnen van de gyn. gekregen... Heb jij er medicatie voor?
bij de eerste in totaal 30 kilo aangekomen, waarschijnlijk zwangerschapssuiker gehad. en nu eerst wat afgevallen, hoeveel weet ik niet, maar ben nu 16 weken en 3 dagen zwanger in 1 kilo boven mijn gewicht voor de zwangerschap. ben bij mijn bovenbenen afgevallen en groei heel snel bij de buik.
bedankt meiden. Hoop ook dat het snel overgaat. @Bianc ik heb emesafene en primolut gekregen maar ze helpen beiden totaal niet