Ben nu 35 weken en bijna 3 kilo aangekomen. Eten kan ik als de beste maar het wordt volgens mij allemaal ingepikt! ;D Gr Pip
Sinds mn zwangerschap ben ik minstens 4 kilo afgevallen, maar nu begint ie volgens mij weer wat terug omhoog te kruipen Ben nu 17 weken. Al kreeg ik snel een buikje, de weegschaal gaf toch minder aan: ideaal! haha maar nu heeft ons meisje toch wat vet nodig denk ik
Dat had mijn moeder ook bij haar twee zwangerschappen. De laatste 6 a 8 weken geloof ik is zij juist 1 of 2 kilo afgevallen. En dat terwijl ze niet minder at ofzo. Ik zit nu inmiddels op de 4 kilo bij 21,5 week trouwens.
Ik was met 8weken echo 2kg afgevallen, en nu ben ik wel benieuwd hoeveel ik weeg, over 2weken weer wegen!
5 kilo erbij gaf de weegschaal vanochtend aan. Ik heb zo'n vet-% meter erop zitten en mijn % schiet de pan uit! Snap eigenlijk niet waarom dat zo is?
Ik ben 27 weken zwanger en vanaf het begin af aan alleen maar afgevallen. Ik was voor de zwangerschap met weight watchers bezig misschien dat het daar van komt? Ik woog toen ik zes weken zwanger was 102 kilo. Nu weeg ik 96 Ik dacht eerst dat dit niet goed zou zijn, maar de baby groeit precies op schema en mijn buik groeit ook dus daar ligt het niet aan....ik heb gewoon mazzel tot nu toe denk ik
Nu weet ik het nog niet, maar bij mijn eerste zwangerschap, met 37 weken bevallen en 25 kilo aangekomen.