Ik ben nu 16 weken en nog precies hetzelfde gewicht.. Ik hoop dat ik niet teveel aankom, ben van mezelf al behoorlijk zwaar dus als het zo zo blijven zou geweldig zijn!
ben nu 9 weken zwanger en al 3 kg aan gekomen word er nie goed van :S terwijl ik helemaal ni veel eet ! helluup!
Ben bijna 10 weken zwanger en 0.7 kilo aangekomen en heb toch aardige vreetbuien om het maar zo te zeggen
Ik ben 28 weken zwanger en nu 6 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap was ik in totaal 10 kilo aangekomen. Groetjes, Maud
Ik ben nu bijna 11 weken en ik ben 6.5 kilo kwijt. Omdat ik heel de dag door misselijk ben eet ik gewoon niet erg veel. Gelukkig heb ik nog wel een flinke reserve dus ik geloof niet dat uk iets te kort komt
Hier met 25 weken zwangerschap al ruim 8 kilo aangekomen, en een enorme buik! Vorige zwangerschap in totaal 20 kilo aangekomen! Begon toen met 52 kilo en was voor de bevalling 72 kilo.
Van + 3.1 kg naar + 2.4 kg gegaan.... Kan dit kwaad, ruim een halve kilo eraf..? Ben wel weer erg ziek geweest deze week...
Nee hoor kan geen kwaad als je wat afvalt.. De baby pakt jouw reserves wel Het afvallen moet niet te hard in een keer gaan.. maar wat aan gewicht verliezen mag best hoor...
Nu bijna 36 weken en ongeveer 2-3 kg aangekomen. Bij de vorige zwangerschap was ik met 40 weken (ben precies op uitgerekende datum bevallen) 2 kg aangekomen. Na de bevalling was ik 13 kg afgevallen (van maat 46 naar 42!) tov voor mijn zwangerschap . Daarna ben ik langzaam aan weer ongeveer 3 kg aangekomen. Ik heb borstvoeding gegeven tot ongeveer 3 maanden in deze zwangerschap, dus daarmee heb ik misschien voorkomen dat ik meer aankwam...?!? Ben benieuwd hoe het nu gaat. Vorige keer merkte ik tijdens mijn zwangerschap al aan mijn kleding dat ik eigenlijk afviel. Nu niet...