hier afgelopen weken 2kg aangekomen. komt denk ik omdat ik van werk verranderd ben. stond eerst op de afdeling groente en fruit --> hele dag lopen, heffen,... nu zit ik aan de kassa --->> hele dag Zitten! ben nu 35weken en bijna 8kg aangekomen. opzich nog niet echt slecht denk ik. maar wil als ik 40weken ben ongeveer rond de 10 zitten. vanaf nu dus een beetje minderen met eten en snoepen
Nou ben bijna 39 weken en ben 23 kilo aangekomen. Het is heel veel vocht wat ik vast hou. Dat zei de gynaecoloog tegen mij. Ze dachten ook eerst aan suiker maar er was wel een verhoging tezien maar dat was weer afgezakt. Dus ja zie wel hoe of wat na de bevalling.
Ik ben dus nu 17 kg aangekomen en ik heb de laatste week zoveel dorst. Misschien is het handig dat ik dit ff meld aan de VK? Zat zelf al te denken aan suiker....mag toch hopen van niet zo op het eind! Ik houd ook wel vocht vast vooral bij enkels maar verder zie ik het niet zo. Ik ben ook lang en ik zie er niet echt opgezet uit ofzo.
Ze dachten aan suiker omdat de baby met 36 weken 2a3 weken voorlag op de groei. Maar ik ben niet lang. 1.60m en voel me echt een olifant. Maar zoals ik al zei, ik zie het wel na de bevalling. Eerst nog een paar weekjes me lichaam laten rusten en dan daarna weer sporten en wat afvallen.
Oh ok. Ze schatten mijn baby op zo'n 3kg gister dus das niet overdreven groot. Ja lekker rustig aan doen, dat ben ik ook van plan en dan ga ik wel weer eens bewegen.
met 18 weken en 6 dagen nog steeds drie kilo was eerst afgevallen. Dus gelukkig nog steeds niet op mijn startgewicht hoop dat het zo blijft gaan
Ik ben nu 27 weken en 10 kilo aangekomen. Het zit alleen wel heel duidelijk aan mijn buik, van achteren kun je niet zien dat ik zwanger ben. Vorige week heb ik nog even een gewone spijkerbroek van zolder gehaald en die past nog goed (knoop niet dicht uiteraard) dus m'n achterste blijft nog aardig hetzelfde
ben morgen 30 w zwanger en ben 7 ons afgevallen dus ik zit nog steeds op 3 kilo, wat ik nu in totaal aangekomen ben.