Ben nu 13 weken en 1,5 kg afgevallen. Mijn BMI is 31 dus dat is niet zo'n ramp . Bij mijn 1e was ik in totaal 13 kg aangekomen dus ik hoop dat het bij deze ook een beetje in die richting blijft gaan.
nou mazzel hoor ik ben nu bijna 14 weken en ik ben gewoon al 8 kilo aangekomen..wel minder maarja ik geef gelukkig ook niet over tijdens de zwangerschap
Voordat ik zwanger werd, woog ik 68 kilo. Ben in 't begin 5 kilo afgevallen, kon weinig eten (erg misselijk) en soms kwam alles eruit. Nu weeg ik 71 kilo...
Ik ben nu 29 weken en ben tot nu toe al 11 kilo aangekomen, volgens de dokter heb ik een klein en fijn meisje onderweg dus vraag ik me af waar al die kilotjes toch naar toe gaan hihi. Groetjes
Ik weet dat ik ongeveer 4.5 kg ben aangekomen in die 22 weken maar dat wegen is nog nooit bij de verloskundige gedaan. Weet niet of dat nog zal komen.... Groetjes nance158
Ik zit op bijna 16 weken en ongeveer 3,5 kg aangekomen. Maar nu al een aantal dagen misselijk en echie ziek, dus misschien is er alweer wat afgegaan.
Nou hiernaartoe: Gemiddeld kom je 12 Ć 13 kilo aan. Vlak voor de bevalling weegt je baby zoĀn 3.5 kilo, extra bloed 1 kilo, je baarmoeder 1 kilo, het vruchtwater 1 kilo, de placenta en vliezen en de vliezen 0,5 kilo, extra vetreserves 2,5 kilo, je gegroeide borsten 0,5 kilo en vastgehouden vocht 2 Ć 3 kilo. Even opgezocht op google, wat je al niet doet, als je teveel vrije tijd hebt
Ik heb echt vreetbuien gehad, maar nu een paar dagen niet en ben juist afgevallen. M'n broek zit echt megalos. Maar dat hoort bij het begin he.
Ben nog nu nog net geen 1,5 kilo aangekomen. En ik verwacht ook niet gek veel aan te komen! Ik kan gewoon niet zoveel eten als normaal. Zit veel sneller vol? heeft iemand daar nog meer last van? Mijn Man zegt vroeger at ze net 'n vent en nu net 'n klein dametje! (vond ik wel grappig)
Ik ben dan wel iets verder, maar ik heb dat ook. Ik denk dat het, bij mij komt, omdat Frodo natuurlijk steeds groter aan het groeien is en tegen mn maag aandrukt. Eet ik teveel, gaat het er ook weer uit.
ik ben nu zo bij elkaar 5,5 kilo aangekomen maar heb nog wel steeds maatje 36 aan van de positie kleding .. alleen me borsten tja laten we daar maar niet over beginnen zeg.. pfff dat is niet leuk meer hahaha xxx
Ik ben inmiddels ook al 8 kg aangekomen. Maar ik heb nooit overgegeven en vanaf het begin behoorlijke trek..
Ik ben 18 weken ver en drie kilo aangekomen wat me intens mee valt gezien mijn 'chocolade- en kalfskrokettenconsumtie'
Hoihoi, Bijna 8 weken nu en al 2 kilo aangekomen. Ik snap er niets van. Ik voel me echt heel dik. De eerste maanden zou je het in je gewicht toch nog niet moeten merken. Is dit normaal? Broeken zitten nog niet strakker - borsten wel gegroeid. Soms denk ik: jammer dat ik niet wat misselijker ben dan viel ik tenminste af...
18 weken en 1,5 kilo ik vind dit zelf best weinig omdat ik nooit misselijk ben geweest. Sinds twee weken eet ik wel wat minder omdat ik sneller vol zit en mijn eten minder snel zakt. Ik probeer er wel op te letten dat ik niet te veel snoep.