ik ben nu 26 weken en ben bijna 11 kilo aangekomen en ik eet volgens de gyn toch echt te weinig voor een zwangere mja voldoende voor de dag
wat een verschil zeg als je dat zo allemaal leest! grappig eigenlijk ik ben nu 17 weken......vlgs mij 3,5 kg aangekomen (vierde zw).....moet 1 oktober weer wegen bij de controle
Ben nu bijna 22 wk en batterij van de weegschaal is leeg... Vorige week stond het nog op 2.5kg. Zal nu misschien 3 zijn!
Ik bijna 4 kilo bij 18 weken. (maar ben ook net op vakantie geweest, wellicht zit er ook wat vakantievet aan )
vanochtend bij de vk gewogen. Nog steeds zijn me 5 kg van de vorige keer eraf ben niks aangekomen. Ben benieuwd hoelang ik dat ga volhouden.
bijna 30 weken en 12 kilo eraan. ik ben pas echt aan gaan komen na de eerste drie maanden at bijna niets door misselijkheid.
Het is ook heel afhankelijk van je startgewicht hoor Als ik aan het einde van mijn zwangerschap was afgevallen, zou ik onder de categorie anorexia vallen. Dus dat zou in principe niet eens mogelijk zijn (tenzij ik dus niets eet, maar dat lijkt me niet verstandig). Daarbij houdt de 1 helemaal geen vocht vast en de ander heel veel. Sommige buiken zijn ook veel groter. Etc
ja, daar komt de olifant weer ben nu 35 weken en 16 kilo aangekomen, met een gemiddelde van nog steeds (de laatste 10 weken) een kilo per week...Pffffft
hallo ik weet niet of ik nu zeker zwanger ben want ik heb 2 weken terug het gedaan met een jongen en daar na 2 uur erna werde ik erg misselijk en die dag er na ook waar kan ik nu aan merken dat ik zwanger ben dan
Bij 26 weken was ik 9 kilo aangekomen. Afgelopen maandag was bij de vlos de weegschaal leeg, dus kan ik vrijdag komen wegen (moet dan ook meteen bloedprikken, ben er dan toch...) ben benieuwd hoeveel ik dan in 4 weken aangekomen ben... denk zelf wel aardig wat hoor! Zal het hier vrijdag wel komen melden!