12 1/2 week zwanger. eerst 8 kg. afgevallen, nu weer 2 aangekomen, dus zit op -6. ik ben wel benieuwd hoeveel ik in totaal aan ga komen, maar kan me er eerlijk gezegd ook niet te druk om maken. het komt zoals het komt!
Ik voel me echt slecht als ik dit hier allemaal lees... ben pas 14 weken zwanger en al 4 kg aangekomen... als dat zo gaat voortgaan Ik eet nochtans niet veel meer dan anders en vooral gezond, maar toch kom ik veel aan. Achja, er zijn ergere dingen hé...
ben 20 weken zwanger en nog maar 5 kilo aangekomen dus als het zo door blijft gaan hoeft er straks ook niet veel van af :d
Tja, het zal wel voor iedereen anders zijn ik was met 20 weken 4 kg aangekomen, en nu al 8, dus je kan er geen pijl op trekken. Nu ligt mijn gewicht al 2 weken stil trouwens.
Ah... een nieuw batterijtje in de weegschaal...! Nu 22 en een halve week en preciés 3kg erbij. K vind het wel netjes zo. Niet te veel en niet te weinig!
32 weken en 20 kilo erbij houd heel veel vocht vast en ze hebben 2 weken geleden zwangerschapssuiker ontdekt
13,5 weken zwanger en nog steeds onder startgewicht. ben benieuwd hoeveel kilo ik over 27 weken ben aangekomen. maar ik kan me er ook niet te druk om maken; het is voor het goede doel en ik probeer gezond te eten (maar zondig ook heus wel met iets zoets of vettigs).
Afgelopen dinsdag weer bij de vk op die verschrikkelijk weegschaal gestaan maar tot mijn verbazing was ik in 3 weken tijd maar 1,5 kilo aangekomen in totaal nu 12 volgens mij