Komt ie dan: Voor alle meiden die nog wat hoop hadden, ik zal het even wegvagen : 20 kilo (40 weken) en ik wilde zo graag onder de 16 van de eerste keer blijven , helaas niet gelukt. Straks weer hard aan het werk om het eraf te trainen.
Troost u, ik van de eerste 24 kilo en van de tweede 34 kilo, maar alles er terug netjes af hoor. En nu nog maar 2 kilo. Wie weet lukt het deze keer wel?
37 weken en 18 kg... Ik ben de eerste 4 maanden 12 kg bijgekomen, dus bij mij was het vooral in het begin erg. Komt omdat ik gestopt ben met roken en dus dubbel zoveel honger had. Gelukkig zal er niet veel meer bijkomen, aangezien ik nog maar een paar daagjes hoef haha. Maar dat wordt bikkelen om het eraf te krijgen straks!
Ben nog niks bijgekomen...Ben wel 6 afgevallen en vind het niet zo erg.. Maar ben nog kort zwanger.. Vind het niet erg als ik 10 of meer aankomt, het is voor een goede doel, maar zou wel fijn zijn als ik net bij me andere kids 5 kilo alleen dit keer aankomt... Grt Jeanney
Begin gewicht 70kg 19 weken: 73,5 en gisteren 72,5... Dus 3,5 aangekomen en nu weer een kilo afgevallen... Totaal: 2,5 aangekomen
Eergisteren bij de vk geweest, half kilo afgevallen.. (ben wel de afgelopen tijd flink ziek geweest...)