ik ben nu 28 weken en 5 dagen en ben al 13 kilo aangekomen en volgens de HA eet ik te weinig zo te zien aan me urine onderzoek. ik eet 2 a 3 sneetjes brood en 3 kleine aardappeltjes en groente en stukje vlees savonds stukje fruit voor mijn doen genoeg maar voor de HA te weinig. dus als het aan de HA en Vk lig moet ik meer eten dat zou betekenen dat ik nog meer aankom en nee meer etengaat gewoon niet dus voor je het weet vliegen de kilo's er zo aan in paar weken tijd
Vanmorgen op de weegschaal: 71 kilo, dus 8,5 kilo erbij... In het begin van mijn zwangerschap kwam ik helemaal niets aan, maar nu... Ai ai ai!
hier is het ook zo, tot en met de 20 weken bijna niets aangekomen , denk een kilo of 2,3 nu ben ik in bijna 3 weken tijd nog eens een extra 2 kilo aangekomen. dus 5 kilo in totaal aagekomen. maar ik merk dat ik de laatst dagen per dag ongeveer een 200 gram aankom en das veel hoor. ik eet helemaal niet veel, juist te weinig. maar je ziet als onze meid wil groeien dan doet ze het goed.
ik ben nu 13 weken en ik denk dat ik inmiddels al 5 kilo ben aangekomen plus dat ik toen ik stopte met de pil ook al 3 kilo ben aangekomen ik moet echt voor 2 eten voelt het, maar t zit allemaal op mn buik en verder nergens..
Ik ben al 15 kg aangekomen Word er echt depri van, terwijl ik maar 1x/week vet eet, ik eet wel veel brood enzo. Pff
7 kilo bij 27 weken (dat is morgen). Het ging even hard maar gelukkig de laatste week weer niets aangekomen. Schommelt nogal dus. Ik probeer wel sinds een paar dagen weer op mijn eetpatroon te letten omdat ik voorheen alles at was los en vast zat. Nu dus maar weer normaal gaan eten... Heeft wel direct effect gelukkig.
Nu 27 weken en 5 dagen en er zit al 9.5 kilo aan. Ook ik eet niet veel of slecht dus dan zal het er straks ook wel weer makkelijk afgaan denk ik dan.
hier 29+3 dagen en 14,2 kilo zwaarder en eet nog te weinig volgens de artsen en eet bijna niets lekkers tussendoor dus dan moet het wel allemaal bij de baby en de rest zijn gaan zitten