13 weken, 3 kilo erbij, hoorde ik vandaag van de vk, als ik sommigen lees dan ga ik best hard...oeps...
Had ik ook toen ik 13 weken was! En nu zit er nog maar 1 à 1,5 kilo meer aan sinds toen. Ik zou me maar niet druk maken hoor!
Hoi, ben nu precies 27 weken en al 11 kilo aangekomen.. vind het zelf erg veel maar helaas doe ik er weinig aan Het valt me dus ook op dat jullie allemaal netjes en volgens schema aankomen.. Help!? Als het er dan maar wel weer afgaat.. liefs Mas
hallo iedereen, ik ben nu 24 weken en ben 10 kilo afgevallen nu blijft mijn gewicht al een paar weken hetzelfde ben niet ziek geweest en ik eet gezond moet ik me zorgen maken? vele groetjes
nou ik ben dus 14 kilo aangekomen en eet ook gezond en volgens artsen te weinig dus en mijn vk die weeg niet eens omdat ze dat niet belangrijk vind. dus zou me niet te druk maken erom
Ik ben nu 32 weken en 7,5 kilo aangekomen. Zo was het bij mijn eerste kindje ook. In totaal kwam ik op 10 tot 12 kilo (laatste weken veel vocht vastgehouden en niet meer op de weegschaal gestaan). Volgens het boekje, zeggen ze. Gr. Maud
Ben 16 weekjes zwanger, en in totaal bijna 5 kilo aangekomen... Als ik dit zo allemaal lees, lijkt me dat toch best veel. Ik eet niet meer als anders en snoep niet.