Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en al bijna 8 kilo kwijt, ik doe niets bijzonder zo erg misselijk ben ik ook niet maar gestopt met antidepresiva en ik heb gewoon geen honger, ik eet elke maaltijd verplicht (behalve een zak dropballen van napoleon haha) en blijf gewoon afvallen. Het is wel grappig want de vorige zwangerschap was het zo erg dat ik over de 100 kilo heenging deze volgende week en nu ga ik misschien wel eronder in de komende weken.. Heb het er met mijn Vk over gehad en zolang ik gezond blijf eten is er niets aan de hand..
ik ben23 weken en 9.5 kilo aangkomen... Maar ik ben van nature al een spriet, dus ik kan het wel hebben hahaha weeg nu dus 60 kilo
31 weken en al 16 kilo aangekomen! Ik eet niet meer en anders dan normaal! Maar goed, ben in het begin wel veel aangekomen door het stoppen met roken! En ik hou liters vocht vast! hahahaha, zie mij mezelf nou verantwoorden!
Vandaag precies 18 weken zwanger en 1,7 kilo erbij. Probeer er wel een beetje op te letten hoor, moet in mei nog in een bruidsjurk haha.
15 weken en 3 dagen en 4,5 kilo aangekomen. Maar ook gestopt met roken bij de positieve test. Ben nu al weken niets meer aangekomen, alleen in het begin.
Ik ben 10 kg aangekomen tot nu toe in 2 weken tijd was ik 4 kg aangekomen vanaf week 29 groetjes van Summer
hier ruim 24 weken en 7 kilo! maargoed.. was ook al dun van mijzelf en eigenlijk zit het alleen maar in mijn buik hahaha! niet erg dus!
ik ben nu 21w en 1d en ben nog niks aangekomen. was ik het begin steeds iets afgevallen en dan kwam ik weer een kg aan. maar zit nog niet boven mn "begingewicht"
ik ben nu 24 weken en 8,5 kg aangekomen... kreeg vorige week bij de verloskundige hierop al commentaar... Was te veel.... weeg nu 74,5..
raar hoor want ben toch echt blij dat ik hier bij de vk niet gewogen word heb ik gevraagt omdat ik bij vele lees dat ze gewogen worden. weet je wat ze zij? waarom zouden we wegen ze zij laat de natuur lekker zijn gang gaan je weet zelf dat je niet te veel mag snoepen enzo want de zijn vele meiden die snoepen niet tussen door eten gezond en komen nog veel aan dus nee wij wegen om die reden niet en ik ben 30 weken +3 dagen en 14,6 kilo zwaarder en bij 24 weken was ik al meer dan 10 kilo zwaarder dus snap niet wat ze moeilijk doen ik eet gezond snoep 1 keer per week maar