ohhh god, ik ben de laatste 2 weken enorm aangekomen. toen ik 4 weken terug naar de verloskundige ging was onze meid aan de kleine kant. vandaag weer geweest was mevrouw mega hard gegroeid! normaal komen ze rond de 24 weken tot aan je navel, bij mij niet dus, ze zit al zeker 3 cm hoger. de verloskundige verschoot zelf in ieder geval ben ik nu op 24 weken bijna 7 kilo aangekomen
17 weken en zit nog een halve kilo onder mijn gewicht dan voor de zwangerschap. bij mijn vorige zwangerschap begon ik ook pas aan te komen rond de 20 weken.
Jij bent dus ook een slankerd! .. het valt me echt op in een aantal topics dat de meiden met een klein maatje meer aankomen dan de dames met een grotere maat.
mama van stef: ik ben nu 25 weken zwanger en 8kilo aangekomen, maar alleen m'n buik en verder niet echt volgens mij. Ik vind het zelf ook wel veel, heb het niet tegen de verloskundige gezegd, maar zij gaf aan dat ik een mooie buik op schema heb. Tja, ik vind het persoonlijk beetje raar dat de verloskundige dit te veel vind. Ik vind mezelf nog helemaal niet zo dik. Ik woog 70 kilo voordat ik zwanger was en nu 78 kilo, ik ben wel lang, 1.78. Gewoon genieten meid, die kilo's houden we niet tegen
Bijna 17 weken en nog 2,5 kilo onder mijn startgewicht. Benen/kont/armen zijn dunner geworden (jeeeh!) en buik DIK! Iedereen denkt dat ik al veel verder ben. Als je achter me staat zie je niet dat ik zwnager ben. Maar van opzij....
25 weken en in het begin 7kg afgevallen en daarna weer 5kg aangekomen. Ik zit nu dus nog 2 kg onder mijn startgewicht. Ik merk wel dat het de laatste paar weken ineens hard gaat. Heb lange tijd stil gestaan met mijn gewicht. (nadat ik in het begin in no time 7kg afgevallen was)
Ik ben wel blij dat niet iedereen veel aankomt, want ik maak me juist wel eens zorgen dat ik nog zo weinig aangekomen ben! Ben nu 4,5 kilo aangekomen en 30 weken zwanger. Ik eet en snoep wat ik wil, maar moet wel zeggen dat ik vaak geen trek heb, dit verschilt per week. (Normaal weeg ik rond de 63 kilo en ben 1.73 lang.) bar
In 30 weken nu 5 kilo aangekomen. Mijn schatje vindt het te weinig dus die komt thuis met Australian bonbons enzo... :-D
Ik vind het niet leuk meer, de laatste maand iedere week een kilo. De teller staat inmiddels op 8 kilo bij 21 weken.