hallow, ik ben nu 16 weken zwanger en ik ben aan het afvallen zonder dak erom vraag of iet aan doe ook heb ik sinds gisteren het gevoel dak zieker wordt ipv beter wordt. isda normaal of zouk mij zorgen moeten maken? bij mijn eerste zwangerschap had ik nix van klachten. nu hebk ineens alles bij elkaar.
20 week en 0,5 kilo aan gekomen heb ook nog gewoon mn kleren aan wel lekker maar ook weer raar ik wacht op een buik en wacht op dat ik mn zw kleding aan kan doen ach komt vanzelf het beweegt goed en groeit super goed
Ik ben nog steeds 4 en halve kilo kwijt bij 20 weken zwangerschap, maar kan mijn gewone kleren niet meer aan hoor Heb toch al echt een buik nu...
ik 31 weken en ben 15 kilo aangekomen en ja vind dat niet zo belangrijk zolang de kleine het maar goed doet
Precies bengeltje! Het maakt mij dus ook niet uit... maar ben gewoon afgevallen.. kan er ook niets aan doen... Ik eet gewoon gezond... 3x per dag en het nodige fruit... Maar ik snoep niet meer zoals ik voor mijn zwangerschap wel deed... Maar verder eet ik gewoon wat ik wil hoor...
pfff, bijna 30 weken en al 10kg aangekomen Was tot week 16 nog NIETS aangekomen, dus nu, op 14 weken tijd, 10 kg.... waar moet dat heen?
ik ben nu 7 weken en ben 2 killo afgevallen,zit op 52 killo nu! mijn normale gewicht is rond de 45 killo maar sinds ik zwanger ben probeer ik het snoepen te laten en wat gezonder te eten en ben dus 2 killo afgevallen! wel heb ik het moeilijk met eten, voel echt geen honger en krijg niet veel binnen! wat er wel ingaat is toast met choco... maar das niet echt gezond ik probeer wel genoeg fruit te eten ! daar zitten toch ook veel vitaminen in
mijn gyn die vertelde me toen ik zij dat ik dus ook geen honger gevoel had en ik dus moeite had met eten die zij toen zolang je maar wat eet de kleine die pakt wel wat die nodig heeft na 12 weken ging het stukker beter qua eten en werd alles bij mij gezond eten en dat doe ik nu nog steeds succes
dat zei mijn gyn ook! dat mijn hongergevoel wel terug zou komen! ze zei ook om 6 (!) keer per dag te eten ipv 3 keer! 6 keer kleine porties! maar het is al zo goed als onmogelijk om 3 kleine porties binnen te werken!
ik heb van die danone yoghurtjes gekocht!(ik woon in turkije) dus eet ik vaak ook wel van die turkse yoghurt bij mijn eten!
Vandaag ben ik 25 weken zwanger en ik ben nu 8,2 kg aangekomen. Vorige week was het 7 kg. In een week tijd 1,2 kg is wel erg veel, maar heb niets bijzonders gegeten, snap er niets van.
20 weken en 7 kilo erbij whahaha Het eten smaakt me allemaal heeeeeeeeeeerlijk en geniet er van, lekker eten, weet dat het hierna weer goed komt, was van mn eerste 26 kilo aangekomen en 30 weer afgevallen, dus maak me niet zo druk... Geniet van het zwanger zijn!
pfff...ik ben al 20 kilo aangekomen waarvan 6kg in de laatste 6 weken Moet nu ook mn suiker extra in de gaten gaan houden...
Ik ben nu 11 weken en 1 kilo afgevallen. Als het zo blijft vind ik het prima. Ik heb zelf voldoende overtollige kilo's en hoop dat de baby mij gaat opeten... Maar of dat ook zo werkt? We zien wel, maak me er niet zo druk om