vandaag weer controle gehad en ben 4 kilo in 3 weken aangekomen dat was wel even schrikken hoor! maar ben nu totaal 6,5 kilo aangekomen in 34 weken dus dat is wel netjes.
Ik was met 26 wkn al 12 kilo aangekomen. Hier had ik echt geen zin meer in en ben gelijk met alle suiker en snoep gestopt. Zelfs geen schepje meer in de thee. Ik eet wel meer boterhammen, middageten en fruit. En in het weekend eens 1 of 2 koekjes. Maar geen half pak meer. Nu was ik in drie weken een halve kilo bijgekomen, gelukkig! Het werkt dus wel.
Hoi meiden, Ik ben nu bijna 26 weken en zo'n 8 kilo aangekomen. Volgens vk gewoon normaal Heb gelukkig geen vreetbuien En ach, de een komt amper wat aan en de ander meer dan 20 kilo. Als je je maar goed voelt!
Ik ben al 27 weken zwanger en ben (helaas) al 14 kilo aangekomen. Gelukkig is het wel alleen m'n buik, maar niemand gelooft me als ik zeg dat het zoveel is.
Ik ben nu 8 kilo aangekomen, dat is op zich nog niet zoveel voor mijn 30 weken. Nu was ik vanmorgen bij de verloskundige en loop ik in de groei 3 weken voor. Op dit moment krijg ik een fors kind Mag dus nu geen suiker meer en wordt goed gecontroleerd, gelukkig is verder alles goed. Veel liefs Nataly
Ik ben nu 6 kg aangekomen Vorige zwangerschap na 42 weken 11,5 kg Denk dat ik op hetzelfde uitkom nu. x Sophie
ik ben bijna 17 weken en 4 kilo bij gekomen al..das ook wel al veel eigenlijk voor nu al, ik pas in helemaal niks...
hier gister avond ook gehoord dat wij een groot kind krijgen aangezien we oook aantal week vor lopen najah dan is dat zo hahaha
2.5 Kilo in 15 weken. Ik vind dit zelf wel netjes, maar ik betrap mezelf er wel op dat ik die getalletjes op de weegschaal niet echt leuk vind. Dan kan je natuurlijk niet meer op de weegschaal gaan staan, maar ik wil het toch in de gaten houden.
Ik ga maar heel af en toe op de weegschaal. Ben nu 15 kilo aangekomen. Bij de oudste ben ik dik 20 kilo aangekomen. Bij de jongste geen idee, nooit op de weegschaal geweest. Ben wel alles weer kwijt geraakt na de bevalling. Gelukkig zit het ook alleen maar bij de buik.
hoi meiden, hier ben ik weer. uiteindelijk wat kilo's lichter en een zoontje rijker! ik was tijdens mijn zwangerschap ongeveer 10kg aangekomen. op zich niet echt overdreven veel. alles zat gelukkig op mijn buik! nu, precies 1 week na de bevalling ben ik alweer bijna op mijn normale gewicht (nog 1kg te gaan) en heb er niets voor hoeven doen! in mijn album een fototje van mijn buik 1 week na de bevalling!
Wat een mooi mannetje en wat lekker dat de kilo's er zo weer zijn afgevlogen! Volgens mij heb jij over een week of drie weer je normale figuur terug. Kan je je oude kleren alweer aan?
Bij mijn eerste was ik 24 kilo aangekomen, bij mijn 2e 22 kilo en heb het er allemaal afgekregen. Nu zwanger van nummer 3 en ik hou mijn hart weer vast. Heb nog niet op de weegschaal gestaan, ik durf het niet haha!
Ik was precies 20 kg aangekomen. Na de geboorte van mijn zoontje was ik direct 10 kg kwijt (yayayay) en nu is er nog 2 kg afgegaan. Nu de rest nog en aangezien er al teveel aanzat voor de zw, moet ik nog even doorgaan met bv geven muawhaha!