Ben nu 20 weken en nog maar 2,5 kilo aangekomen. Ben begonnen op 50.Toen naar 48.5 en nu op 52.5. Hoe het komt dat ik toen 1.5 kilo afgevallen ben is me nog steeds een raadsel haha.Ben helemaal niet ziek geweest of zo.
17 weken, en zit nog op mijn oude gewicht. Ben de eerste 2 maanden 1,5 kilo afgevallen (maar niet misselijk geweest ofzo) en nu dus weer 1,5 kilo erbij. Saldo = 0 Maar het gaat best hard nu heb ik het idee, ik zie 'm groeien met de dag. Over 5 weken durf ik waarschijnlijk geen gewicht meer te roepen
17 weken zwanger en nu zit ik op -8 kilo dus mag wel zo blijven even (voor de duidelijkheid i have plenty haha)
Ik stond vanmiddag weer even bij mn ouders op de weegschaal....schrok me rot Nu al 11 kg! Ik vraag me serieus af waar dat zit. Heb al wel een behoorlijke buik en zie aan mn lichaam ook dat ik ietsjes voller ben geworden, maar ben nog gewoon slank. Verder eet ik ook niet raar en veel (eerder te weinig waar ik op moet letten). Zou dit dan allemaal vruchtwater zijn? Of kan ik nu een 10 ponder verwachten
Wat het is dat weet ik niet, maar t kan best zijn dat je straks helemaal niet veel meer aan komt, de kilo's vlogen er bij mij aan, maar nu gaat t heel langzaam. Gr Deb
snowwie, ik denk idd. dat 4 kilo best veel is. Het kan natuurlijk zijn dat je borsten flink gegroeid zijn, maar k zou de komende weken wel een beetje opletten. Groetjes, Suhe
rare is dat ik helemaal niet veel eet, Sochtends 2 bruine broodjes met kaas, Smiddags meestal 1 soepje, en savonds gewoon avondeten. Meestal aardappelen met groente. Groetjes Snowwie
Nee snowwie wil niks zeggen.. ik had dat in het begin ook heel erg! Kilo's vlogen eraan en waar ze vandaan kwamen? Geen idee.. Iedereen komt toch verschillend aan... ik kwam ook in het begin zooooveel aan echt niet normaal.. voor ik het wist zat er ruim 20 kg aan! Maar de laatste 10 weken is daar misschien nog 2kg ofzo bijgekomen, misschien is het zo ook bij jou
Inmiddels al 8 kilo (ben bijna 25 weken).. ga mijn snaaipraktijken dus proberen onder controle te krijgen.. Maar die chocokruidnoten zijn zoo lekker!