Nu bijna 29 weken, en de wijzer van de weegschaal blijft al een week of twee op + 10 kilo staan. Ik kom nu dus eventjes iets minder snel aan dan in de maanden daarvoor, maar er zal binnenkort wel weer een groeispurtje aankomen
Ik met bijna 12 weken nog geen kilos aangekomen, misschien 500 gram...was 1,5 kilo afgevallen omdat ik geen chocola meer lust! :-|
Hoi Manny, Geloof dat het heel erg verschilt. Bij mij is er 4 kilo bijgekomen zoals ik in al eerdere posts heb gezegt. Maar ik eet gewoon normaal. Denk dat als je zelf weet dat je gezond eet en niet overmatig eet het gewoon goed is. Groetjes Snowwie
Nee meiden hoeveel je aankomt ofzo wil niks zeggen.. hier ging t in t begin ook onwijs snel en nu heel langzaam
ben nu 21 weken precies en 7,5 kilo aangekomen. Heb afgelopen week wel een beetje opgelet met wat ik eet want vorige week was ik anderhalve kilo aangekomen in 1 week tijd, door al het snoepen. Dus heb ik veel fruit, sultana en groente gegeten ipv, kroket, chips en patat (schaam schaam).
ik ben nu bijna 10 weken en ik ben al 4 kg aangekomen ben zelf ook fors van mezelf (weeg nu al 115 kg) is het zo dat als je heel zwaar bent dat je zeker in het ziekenhuis moet bevallen? liefs joanita
Met 9 wkn woog ik 51 kg, woog net zo weinig als vlak voor de zwangerschap. Nu weeg ik 54 kg. Begin eindelijk iets aan te komen.