joanita volgens mij moet je vanaf een bepaald BMI inderdaad in het ziekenhuis bevallen.. maar dat weet je vk vast wel?
17 weken en nog geen grammetje erbij gelukkig bij de 1e ben ik 30kg aangekomen dat ging zo snel, nu eet ik veel gezonde dingetjes en als ik vol zit merk ik dat bij de 1e had ik geen volgevoel meer
Ik ben morgen 37 weken en 1 kg aangekomen! Ik ben in het begin van de zwangerschap vrij veel afgevallen en daardoor ben ik nu nog maar een kilo zwaarder dan mijn startgewicht
ben benieuwd. dalijk naar de vk. was tot nu toe maar twee kg aangekomen maar heb een nieuwe verslaving: kokoskransen hmmmm en die zien er uit alsof je er heel dik van wordt! hahahha
Thuis op de schaal: 3 kilo in 6 weken. Bij de vk: 2 kilo in 4 weken. 0,5 kilo per week dus, bij 40 weken zou dat 20 kilo zijn, schok!
zo mag je niet rekenen hoor, er zijn weken waar je meer zal bijkomen en weken waar je minder bijkomt Vooral op het einde kom je véél aan per week! ik zit nu op 19 kilo en ben 31 weken Ik hoop dat er niet meer téveel kilo's bijkomen..
Hier weer even een update... Inmiddels 22 weken zwanger en 7 kilo aangekomen. Gelukkig zit het echt alleen nog maar op mijn buik (en net iets daarboven ). Maar wat niet is, kan nog komen...
33 weken en nu ineens een kg afgevallen in 3 dagen, dus nu ben ik 11 kg aangekomen. ik heb wel wat minder vocht in mn pootjes geloof ik, misschien dat dat die kilo is.
Zo ging vanochtend op de weegschaal staan en nu toch echt 3.5 erbij. Mijn buik heeft een aardige groeispurt gemaakt, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik de laatste weken gewoon echt lui ben en eigenlijk te weinig beweeg. Ga zo maar eens een half uurtje op de crosstrainer staan...