17 weken en geen idee. Ik weeg mezelf niet. Maar mijn kleren zijn te groot geworden, dus ik neem aan dat ik ben afgevallen
Ik ben nu ruim 14 weken en 1 kilo aangekomen. Bij Gwendolyn was ik ruim 25 kilo aangekomen, hoop niet dat dat weer zoveel gaat worden...
5 weken, en 8 kg afgevallen! Had ik bij de eerste ook, komt er na kerst wel weer bij! Met wat extra....
vandaag 20 weken en 9 kilo afgevallen, bij de eerste zat er nu rond deze week al 8-9 kilo bij (in totaal toen 30 kilo aangekomen)
Ik ben 13 weken en ik ben al 1,5 kilo aangekomen. Verschrikkelijk, ik had net aan mijn vorige zwangerschapskilo`s eraf gelijnt
nu in mn 20ste week en 5,5 kilo aangekomen, en dat terwijl ik niet heel veel eet ofzo..alleen maar gezonde dingen eigenlijk..hoop nie dat ik heel veel bijkom 25/30kilo is gemiddeld in de familie hoop dat ik me er nie bij hoef aan te sluiten..
Bijna 19 weken en 3,5 erbij. Ik had het op internet opgezocht en het schijnt wel normaal te zijn. Ik heb de afgelopen dagen wel echt zin om te 'vreten'. Vooral vet, maar probeer me in te houden. Brechtje, volgens mij is dat heel netjes hoor!
30 weken en 10 kilo! Denk wel aardig normaal. Maar kan hard gaan de laatste weken hoor ik zo om me heen....
Nu 11 kilo bij 33 weken. Het ging weer even hard en nu staat het weer 2 weken aardig stil... Ben benieuwd hoeveel er nog bij komt!