bijna 22 weken en nog 2a3 kg. onder startgewicht (erg afgevallen in begin door misselijkheid). best netjes dus, al zeg ik het zelf. niet dat je er grote invloed op hebt trouwens, als je gewoon eet.
Uhhh..... Ik ben 17,5 weken zwanger en 14 kilo aangekomen! Van de 65 naar de 79! !Tsja kheb de verloskundige vandaag maar ff gevraagd hoe dat nou komt.. Nou ja ze vond het niet heel zorgwekkend ofzo. Ze zei ik kom het veel meer tegen. De ene groeit amper en de ander dubbel en dwars, Ik moet wel zeggen dat ik wel wat meer eet als te voren. Maar ik eet niet extreem slecht of veel ofzo. Frisdrank krijg ik niet, hartig ook niet zo heel veel. Maar eet wel meer brood en zoet beleg ed. En oke ik snoep wel meer....
ben ik weer ben nu 29 weken en ben nu in totaal 11 kilo aangekomen valt wel mee toch?!?! als je ziet wat ik eet
Ik ben nu bijna 16 weken zwanger en ben 5,5 kilo aangekomen vond het zelf nogal wat maar de verloskundige vondt het netjes dus dan zal het wel goed zijn. liefs, misspuma
tot de dag van vandaag nog geen kilo aangekomen..... heb dan ook tot afgelopen maandag 7 weken lang niet veel kunnen eten ivm misselijkheid. dit is nu gelukkig over...
Ik ben nu met ruim 17 weken nog niets aangekomen. Op 17 december ga ik mij weer wegen bij de vk (heb zelf geen weegschaal) ben benieuwd hoeveel ik dan weeg.
Jeetje, stond vanochtend weer eens op de weegschaal en er is alweer een kilo af! Zit nu 2 kg onder mijn startgewicht, wat toch al niet zo hoog was... Straks hou ik niks meer over
Hoi, Nu bijna 10 weken zwanger en 4 kilo AFgevallen, heb bijna niet kunnen eten door de misselijkheid, maar dat word nu beter Gr, Non
Ok aankomen is nooit leuk, maar 5,5 kilo na 25 weken is echt niet veel hoor! Ik zit inmiddels op 12 kilo na 32 weken, maar ook dat is normaal. De een groeit gewoon meer en sneller dan de ander! geniet er vooral van...