Ik ben nu ook iets aangekomen Tenminste... met het laagste gewicht... Ik ben begonnen met 74 kilo... Woog toen een tijdje 69 en weeg nu 71 kilo... dus in totaal -3 kilo...
Morgen 30 weken en tussen de 14 en 16 kilo aangekomen (weet mijn begingewicht niet). Schrok me rot... Vandaag eerste keer op weegschaal gaan staan. Doen we ook niet meer dus...
Op 2 dagen na 40 weken en 11 kilo aangekomen Wel eerst 6 kilo eraf gekotst.... maar die zaten er zo weer aan.
hier 22,5 kilo maar dat krijg je als je sinds 16 weken niets meer mag doen en sinds 32 weken plat op bed moet liggen naja we krijgen het er wel af net als voor me zwangerschap met speciale dieetje
net weer controle gehad, bijna 21 weken en 6 kilo erbij, mooi op de helft van die gemiddelde 12 dus en ook mooi op de helft van mijn zwangerschap
met 38 weken was ik bijna 13 kilo in totaal aangekomen. Laatste keer bij de vlos niet gewogen, maar vrijdag denk ik wel weer. Denk dat er niet zo heel veel bijgekomen is.... bij mij ging de kilo's trouwens voor de 30 weken sneller erbij dan daarna!
Hoi, Ik was in het begin van mijn zwangerschap (door stress en niets naar binnen kunnen krijgen) erg afgevallen, woog 46 kilo, nu bij 16 weken weeg ik 52 kilo dus 6 kilo aangekomen, maar ja eigenlijk pas 2 kilo erbij, want 50 is normaal gezien mijn "normale"gewicht...
29 weken en 5 dagen en -5kg aangekomen moet nog +13 voor mijn startgewicht maar hoop natuurlijk niet dat het zo ver komt