17 kilo erbij in ruim 29 weken Maar dat is ook niet zo gek, gezien mijn vreetkicks. Typisch geval van eigen schuld Groetjes, Wendy
Ruim 39 weken zwanger en 5.3 kilo aangekomen! ( hoop dat dat er ook allemaal uitkomt met de bevalling hihi, zijn we gelijk klaar! )
Ik woog 53 kilo voordat ik zwanger was, nu ik 36wk+2 zwanger ben weeg ik 64 kilo. Ben in totaal dus 11 kilo aangekomen. Ik maak me een beetje zorgen over de hoeveelheid kilo's die ik ben aangekomen. Ik weet dat je minimaal 12 kilo aankomt. Maar ik hoef nog maar een paar weekjes en ben maar 11 kilo aangekomen. Is dit wel normaal? Liefs
Hier met bijna 33w nu 6kg erbij. Mamajennifer, ik zou me daar geen zorgen over maken. Deed dat ook... Maar de gyn zei dat het niet abnormaal is hoor. Ze stelde me zelfs op mijn gemak door te zeggen dat alles wat er niet bij komt er ook niet meer af moet achteraf! Het belangrijkste is dat het kindje goed bijkomt in lengte en gewicht, zolang dat in orde is, geen zorgen maken!
Dank je Larreke, dat stelt me al wat meer gerust.. Want ik maakte me echt zorgen.. Maar verder gaat alles goed met de kleine. Ze beweegt goed, ze schopt me ribben zowat uit me lijf! Echt niet leuk meer. Ze doet me er behoorlijk pijn mee.. Slapeloze nachten... Maar dat heb ik er wel voor over allemaal...
mamajennifer, geen zorgen maken hoor! Ik ben nog geen 6 kilo aangekomen maar die kleine is goed op gewicht en heeft geen groeiachterstand. Je kindje pakt wat hij/ zij nodig heeft van jou reserves. Succes deze laatste weekjes nog!
Morgen 20 weken en zit nog op -4/5kg. Deze kilo's was ik afgevallen in de eerste 12 weken i.v.m. misselijkheid. Gelukkig is er nog niets bij, de baby ligt verder goed op schema dus daar maak ik mij niet druk om...
Ik ben 18 kilo aangekomen... en nu 33+4 wk zwanger. Ik hou ook waaaanzinnig veel vocht vast. Denk dat dit er zeker aan bij draagt. *mopper*
13 kilo bij 35 weken. Nou hoop ik niet dat er de laatste weken steeds een kilo per week bij komt want dan gaat het opeens wel weer hard