Ik ben ook bijna 33 weken en 6 kilo aangekomen. In verband met een wetenschappelijk onderzoek heb ik vorige week een echo gehad en de kleine werd geschat op 1890 gram, dat is dus heel netjes. Het is net als in de slankie reclame: wat er niet aankomt hoeft er ook niet af!
ik woog voor de zwangerschap 111 kilo en steeds rond de 103-102 gezeten en nu opeens vanaf een paar dagen blijf ik toch op de 104-105 hangen dus toch wat aangekomen, ik houd wel ontzettende veel vocht al vast.. helaas
38 weken zwanger en 15 kg aangekomen in vergelijking met mijn andere zwangerschappen zeer weinig want bij de eerste 2 was ik bijna 30 kg aangekomen en bij mijn derde 19kg
hier 37 wkeen 4 dagen 24 kilo zwaarder hou echt de laatste tijd veel vocht vast elke dag moet ik me laarzen gewoon weg groter maken gelukkig zijn het veters en een rits veder ook veel vocht in me gezicht enzo echt irritanttt najah volgende week hopelijk er vanaf
Hey Meiden, Ik ben nu ruim 9 weken..en weet eerlijk gezegd nog niet wat ik aangekomen ben maar mijn gevoel zegt dat er miss wel een kilootje bij is gekomen. Wat ik me afvraag..of jullie hetzelfde als mij hebben ervaren als prille zwangere..dat je zo van je lichaam kan balen. Ik wou dat ik al op die roze wolk zat en overal van kan genieten..maar als ik nu naar de spiegel kijk zie ik alleen maar een opgeblazen buik die niet eens meer een spijkerbroek aan kan..althans net aan..zit voor geen meter. Ik probeer erop te letten met eten..we hebben al niks lekkers in huis dus als ik trek heb neem ik yogurt..en peuzel ik een klein stukje van mn chocolade letter af. Maar heb net geluncht op mn werk en dan neem ik toch weer 6 sneetjes brood ( met kaas, ham )...nu zit ik weer bomb vol..en voel ik me weer zo'n veelvraat pfff.. Vanavond naar de bios..nou kan niet wachten totdat ik die zak popcorn in mn handen heb Drama..ben zo bang dat ik hartstikke dik word. Liefs
vorige week bij de vk in totaal 12 kilo aangekomen met dus 28 weken. vind het meevallen, ik dacht dat ik veel harder zou gaan.
ben u 12 weken zwanger en nog niet aangekomen... maar moet ook wel zeggen dat ik erg misselijk ben geweest en mijn warme eten nog steeds voor geen meter weg krijg... xxx jose
10,5 weken en 2 kilo volgens mij zwaarder. Ik ben weer aan het afvallen, want ik was ietsie meer inmiddels. Gewoon door het niet kunnen eten vd misselijkheid. Volgens mij ga ik dus 2 kilo aankomen in de eerste drie maanden totaal, dus tot nu toe valt het mij nog wel mee......afwachten maar. En broeken bij een snelle, hoge baarmoeder, wat ik dus heb, is bij 10 weken al amper meer te dragen. Zeker als je altijd strakkere, aansluitende kleding hebt gedragen.
Is het niet zo dat het 'gemiddelde' 12 kilo is bij een voldragen zwangerschap? Tenminste dat zeggen ze toch? Vraag me af hoe ze erbij komen!?
hier nu 21 weken en een dag en de stand is -1 kilo. vond het wel netjes vanmezelf zeker aangezien ik gewoon eet, dus rustig frietes en een snoepje enzo. merk wel dat als ik die gele m zie ik toch wel de neiging heb om ff langs te gaan, maar tot nu toe nog niet aan toegegeven. scheelt ook alweer de helft, haha. joyce
gemiddeld: kind 3,5 placenta en vruchtwater 1,5 groei baarmoeder 1,0 toename bloed 0,5 toename onderhuids vet 3,5 vocht (oedeem) 1,5
Hey, Ben nu 28 weken en 13 kilo aangekomen, maar bij mijn controles is mijn gewicht altijd lager als thuis. Volgens de dokter ben ik 9 kilo aangekomen. Dat is dus ook het gewicht wat ik iedereen zeg, als ze erom vragen. 9 kilo klinkt toch beter dan 13..... Ik heb wel veel last van vocht in mijn benen, heb s'avonds echt van die worstenpootjes!
@poci jij hebt me wel gerustgesteld..zeker met name het gedeelte van een snelle hoge baarmoeder... Heb vandaag weer een spijkerbroek aan..laag model..skinny jeans..het zit echt niet meer..! Liefs