Klopt idd, gemiddeld is het zo een 10 tot 12 kilo... Dat wil niet zeggen dat als het wat meer is dat dat meteen een probleem is hoor... Dat houden ze dan wel in de gaten en ze kijken ook naar wat de reden is dat het dan meer is... Als het minder is en de baby doet het goed en de moeder voelt zich goed is er ook niets aan de hand!
Ik ben ruim 30 weken en 10 kilo aangekomen. Komen jullie in verhouding nog veel aan de laatste 10 weken? Mijn gynaecoloog zei dat ik op mijn gewicht moest letten, omdat de meeste vrouwen de laatste weken nog wel 10 kilo aankomen. Ik vind 10 kilo tot nu toe nog hartstikke netjes.
33 weken en 11 kg aangekomen, hoop toch niet dat de laatste weken er nog 10 bijkomen , mijn verloskundige vond het trouwens netjes wat ik tot nu toe ben aangekomen.
inmiddels bijna 8 weken... en die 8 kg zijn er nog steeds af... hihi ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud.
@Olove: Echt, je weegt amper iets meer, maar de sluiting zit gewoon niet lekker en dat bezuur je aan het eind van de dag. Heb al even gekeken naar de positiemode en zal vast een dezer dagen een broek met lekker "los" buikstukkie halen. Kriegel word ik van al die kleding die me te strak zit. Dan heb ik het nog niet eens over de blouses die bij mijn boops netjes zaten, die nu strak staat. Geen gezicht gewoon.....en dan heb ik ook nog eens amper langere truitjes ofzo. We zullen eraan moeten geloven...we worden dikker.....wel voor een topreden moet ik zeggen....
ik ben nu 14 weken en 1 killo aangekomen (was eerst 3 killo afgevallen maar zit nu 1 killo boven mijn normaal gewicht. begin het ook wel te merken aan mijn broeken,zitten helemaal niet meer goed enzo ...
Ik ben nu 33 weken en 15,5 kg aangekomen. Maar ik ben lang en heb dus geen idee waar het allemaal zit eigenlijk (gelukkig maar). maar ik denk wel dat ik over de 20 heenga. Vind dat jullie allemaal zo weinig aankomen in vergelijking met mij ;-(
Bij de laatste controle was ik 31 weken zwanger en ruim 14 kilo aangekomen. Ik heb nog geen commentaar van de huisart (die doet hier de bevalling en controle) gehoort, dus t zal wel goed zijn. Ook wel eens zalig om je niet al te druk te maken om je gewicht!
op 17,5 weken toch al zo'n 4 kilo bijgekomen wat me wel opvalt is dat ik de laatste maand niets meer ben bijgekomen... tov in het begin kwam ik percies per dag 100 gr bij ! ach als het maar gezond is zeker ?
Ik was bij de eerste in de hele zwangerschap 11 kilo aan gekomen. Nu ben ik 28 weken zwanger en pas 4 kilo aangekomen. Dat vind ik wel fijn. Ben al wat zwaarder van mijzelf dus tja....
mijn eerste 35 kg maar na 1 week kwijt... tweede 20 kg na 4 dagen kwijt nu 14 weken en nog niets aangekomen wel een buikje. ik kan zoiezo eten wat ik wil hoe vet elke dag maakt niet uit ik kom nooit boven de 47 kg uit normaal
Even een hart onder riem voor hen die nog moeten: Ik was 23 kilo aangekomen (wel veel vocht) en was 17 dagen na de bevalling alles + 1 kwijt! (wel borstvoeding) @Ilona: wow dan was je met je eerste bijna tweekeer zo zwaar geworden..pfff moet heftig geweest zijn!