Inmiddels ruim 14 weken en hoewel ik echt een buikje begin te krijgen ben ik nog steeds geen gram aangekomen
Ben nu zo'n 4 a 5 kilo aangekomen met dik 23 weken. Maar als ik deze hoeveelheden blijf eten denk ik dat het hard gaat, !
Nu 18 weken en ben bijna 8 kilo aangekomen! Reken ik wel dat ik in de eerste 4 weken al 4 kilo erbij had zitten... al die hormonen en stoppen met roken hadden toen behoorlijk zijn invloed op de trek in zoet! whahah..
Weeg nu 86.... (met kleren en schoenen) terwijl ik normaal rond de 58 (s-ochtends zonder kleren) zit... nu was ik door mn mk hier net van te voren al wat kilo's aangekomen.... en de eerste keer dat ik met 8 weken bij de vk op de weegschaal stond woog ik 66..... Hoe dan ook ben ik heel veel kilo's aangekomen....want zo'n zware kleren draag ik ook weer niet.. ... Vorige zwangerschap ook iets van 23 kilo aangekomen...en dat was ik echt heel snel weer kwijt.. waarvan de eerste 8 kilo binnen 1 dag Ik houd gewoon heel veel vocht vast...!
Even opletten bij die banner... die loopt namelijk 2 weken achter.... ik bedoel die rekent echt hoelang je zwanger bent vanaf de eisprong... en krijg je niet die 2 weken cadeau....
Ik ben nu ruim 10 weken en ben 2 kilo afgevallen. Maar ik heb spek zat, dus heel erg vind ik het niet. Komt door de misselijkheid en dat zal vanzelf wel overgaan, waardoor ik meer ga eten.
ik woog voor mijn zwangerschap 111 kilo en nu 104 dus mag nog niet klagen, bij de eerste zat er nu al dik 10 kilo bij (in totaal 30! waar ik echt maanden over heb gedaan en nooit helemaal ben kwijtgeraakt)
Hoi, Wat een verschil zeg! Ik heb hier al vaker gepost en tot die tijd ging het niet zo hard, helaas gaat het nu een stuk harder... Ben nu bijna 22 weken en er zit toch echt 6 kilo bij en dat is zeker niet alleen kind Ik heb echt zin in vet eten, maar ik probeer me in te houden. Ik kan trouwens nog wel steeds mijn eigen broeken aan. Bij de heupbroeken komt mijn buik er precies bovenuit. Moet vaak wel later op de dag mijn knoop open doen.
Ik ben nog wel heel pril, maar ben afgevallen omdat mijn eetlust echt afgenomen is..ook door de misselijkheid. Woog een paar dagen terug 54 kilo met kleren aan! En ik ben al niet klein qua lengte. Toch wel zo een 1.74 m.