Dit topic staat helemaal op de derde pagina! Word toch weer eens tijd om hem naar voren te halen. De feestdagen zijn voor bij niet echt goed geweest, heb er nu 7 kilo aanzitten. Mijn buik is ook wel goed aan het groeien, maar ben er bang voor dat die 7 kilo niet alleen van onze kleine man zijn Vanaf nu maar weer iets beter op gaan letten. Ik heb ook gekeken hoeveel je ongeveer mag aankomen met mijn lengte en gewicht en ik loop nu iets voor op schema, maar het valt nog wel mee.
Ik zit nu met 26 weken zwangerschap op -5 kilo (ik ben flink aangekomen de laatste 4 weken (ongeveer 4 kilo) daarvoor zat ik op -9 kilo Met Dean zat ik nu op ongeveer +15 (van de totaal +30 kilo) nooit helemaal kwijtgeraakt maar komt ook deels door medicatie en verkeerd bloedbeeld (wat extra vocht vasthoud maanden na mijn bevalling)
nu na de feestdagen zit er 1,5 kilo aan. bij een zwangerschap van 24 weken, vond het toch netjes van mezelf. maar tja ik moet nog wat weken en er zal nog wel veel meer bijkomen. ik heb geen foto in mijn album maar ik heb al wel een grote buik, mensen beginnen al te vragen hoe lang het nog mag duren . tja het is nooit goed met geen buik niet en als je wel een buik hebt ook niet! joyce
Oeps, ik voel me een flinke zwaargewicht als ik dit zo lees. Bij bijna 19w en al 8kg eraan. Het gaat harder dan bij zoonlief, bij hem was ik 18kg aangekomen en bevallen bij 35w. dus wie weet hoeveel meer het had geworden als ik de 40 had gehaald.
ik benvandaag 18 weken en ben in totaal 8 kilo afgevallen...dus totaal andersom als de meeste volgens mij!
In totaal 12 kilo aangekomen en nu alweer 0,5 kilo onder m'n normale gewicht, lang leve de borstvoeding zullen we maar zeggen
Hallo meiden ik heb een vraagje. Ik ben met kleren aan 2 kilo bij gekomen in ongeveer een maand is dat veel?
Ik ben nu 13 weken zwanger en ben nu -4 kilo. Door de misselijkheid veel geleeft op vla en crackers. Hoop dat ik het een beetje kan beperken, aangezien ik niet de magerste ben.
bij de eerste 35 kilo aangekomen. na 5 maanden weer zwanger en een slecht herstel na een ks, dus weinig afgevallen voor de wteede zwangerschap. vergeleken met mijn begin gewicht voor beíde zwangerschappen aan ben ik nu 40 kilo zwaarder. Ben maanden ziek geweest en hield niks binnen en nu ik wat binnen houd past er niks meer bij (ik ben letterlijk na 5 happen vol). Dus van het eten is het niet
Nee hoor... dit is vrij normaal.... -------------------------------------- Afgelopen maandag was ik 72.8 bij de gyn... Nog altijd 1.2 kg onder mijn startgewicht... Inmiddels al 30 en halve week zwanger... Maar ik kom nu wel steeds een beetje aan.... Met de feestdagen ertussen hier dus 1.8 kg aangekomen in 4 en halve week tijd...
8 weken, drie dagen: 3 kilo afgevallen Ik ben iemand die snel aankomt en ik vroeg me van tevoren ook altijd af hoe mensen dat nou deden, afvallen tijdens de zwangerschap. Nou, gewoon de hele dag misselijk zijn en niet kunnen/willen eten....
als ik dit nu zo lees voel ik me helemaal een dikkerd ik ben bijna 20 weken en ben nu al ongeveer 6 kilo aangekomen, me buik begint wel te groeien nu dat vind ik wel leuk alleen me gezicht en me kont ook en dat vind ik iets minder haha ben benieuwd hoeveel kilo's er nog in de toekomst op me zitten te wachten
Na bijna 26 weken zit ik nu op mijn begin gewicht (ben in het begin agv misselijkheid 7 kg afgevallen, die zitten er nu weer bij).