Hey iedereen, Ik ben morgen 7 weken en ben al 1.5 kg bijgekomen. Is dit normaal? Ik lees hier dat er zoveel afvallen ipv bijkomen. Moet wel zeggen dat ik niet misselijk ben, heb helemaal geen kwaaltjes, enkel vermoeidheid... Grtjs, Nanske
Ik ben 16 weken en ben nu weer op mijn begin gewicht. Eerst in het begin wat afgevallen, toen wat bijgekomen tot het weer gelijk was, toen met kerst en oud & nieuw weer wat bijgekomen en nu is dat er weer af.
ben gister heeel erg geschokken! Binnen 5 weken 5 kilo erbij met 23 weken was ik 6 kilo erbij en nu met bijna 28 11 kilo! :x
Goh, daar zeg je me wat...dat moet ik natuurlijk ook een beetje bij gaan houden! Ik ga meteen ff kijken hoe zwaar ik nu ben.
Morgen 11 weken en nog niks bijgekomen....eerst wat afgevallen toen bijgekomen en van de week weer hetzelfde gewicht....hhop dat dat nog een tijdje zo blijft en niet teveel aan kom!
Dames Wilde even hier melden dat ik de laatste 4 weken niets ben aangekomen.....! (wel zit ik al op ruim 20 kilo, maar toch.... )
Ik was net voordat ik zwanger was ruim 10 kilo afgevallen, dit was wel nodig! En toen werd ik zwanger.. ik zit nu op ruim 15 weken en er is 2 kilo bij, dit valt wel mee toch?
12 weken 4 kilo afgevallen en het blijft eraf gaan lijkt wel... Moet wel zeggen dat ik nog steeds allemaal aan het spugen ben...