Ik draag naar voren. Ik ben 1,74 en woog voor mijn zwangerschap 58 kilo, ben nu 16 kilo aangekomen, en het grappige is, ik zie echt niet dat ik voller ben geworden ofzo. Mijn omgeving zegt het wel, ik denk dat ik er te veel op let, en het daarom niet zie. Ik denk zelf dat het ook veel vocht is, en ben zo benieuwd hoeveel de baby weegt op dit moment (maar om die reden krijg ik geen groeiecho, helaas )
Dames Niet "overtijd" gaan lopen hoor.... Woog de eerste keer bij vk 66 kilo... (dus al zeker aangekomen..) en woog weken geleden 87... Toen viel ik 1 kilo af... en bleef daar de laatse 4 weken op steken.... en ja hoor... opeens tussen week 40 en 41 ..... 3 KILO AANGEKOMEN! Teller staat nu dus op 89.....! (normaal weeg ik iets van 58 kilo....!)
phhfff inmiddels 15 kilo aangekomen. Ik ben nu 32 weken zwanger. De laatste 10 weken is het echt een kilo per week. De arts zei, nou in het ergste geval er dus nog 8 kilo bij, dat is toch niet zo erg.... Maar ja, die man voelt zich geen michelinmannetje!
hai, Laatste keer gewogen op 31 december 2008. was toen 25 weken zwanger en woog toen 70,2 hihihi. Voor mijn zwangerschap woog ik 55-56 bij 1,65. Ik draag heel erg naar voren en had ook al vrij snel eenbuikje,met 10 weken al. Ben wat voller in mijn gezicht en op mijn achterwerk maar niet dat ik echt erg dik ben geworden...buiten mijn buik natuurlijk. ik was met 9-10 weken al 5 kilo aangekomen. Dus nu in totaal al 15 kilo. Volgende week moet ik weer op controle en zal me dan weer wegen....kijken of er in die 2 weken nog wat bijgekomen is. Liefs Jessica
Op dit moment 40w3d en ruim 14 kilo aangekomen. Ik kan nu weinig meer en als je thuis zit, eet je toch meer. Maar het valt nog mee vind ik...
oei, ik ga sinds 3 weken ook met een kilo per week en had toch echt de hoop dat dat zo afgelopen zou zijn! hmmm, en ik ben nog maar 22 weken zwanger en jij al 32...oepsie!
35 wkn zwanger en al 20 kg ongeveer aangekomen... Tsja doe je niks aan...Ik heb wel ook echt een mega buik mensen vragen regelmatig of het er echt maar 1 is die er in zit. Ja hoor het is echt maar 1 meisje! Maar nu, de laatste weken merk ik dat ik ook vocht vasthoudt dus het gaat nu wel heel snel Liefs Rianne
16-17 kilo is helemaal zo gek niet hoor, ook helemaal niet overdreven veel. Als je nou over de 30 kilo zat zou ik zeggen ja das veel maar 16-17 kilo met die termijn tekenen veel vrouwen voor denk ik zo...
thanks had ik net even nodig heel veel mensen in mijn omgeving vinden het wel veel ,ook de vk zei dat ik boven het gemiddelde zat ..... heb wel veel honger de laaste dagen eet echt midden in de nacht 3 boterhammen met hagelslag hihihi kan het echt niet laten mijn lijf vraagt er gewoon om ...
tegenwoordig moet je als vrouw zijnde bijna op dieet zeg, als je boven de 12 kilo gemiddeld uitkomt ben je al veel te dik haha je hoeft nog maar zo kort meid, en reken ook een hoop vocht even erbij (die laatste paar weken zie je dat flink toenemen) don't worry je bent er bijna en straks tijd zat om alles ervan af te krijgen eerst maar eens je babietje verwelkomen! hihi
ja ik denk ook dat het veel vocht is hoor heb ook dikke vingers en enkels sinds een weekje ... ik maak me ook niet zo druk hoor ,geloof wel dat het er weer af gaat ,moet gewoon even de tijd geven daarna ...en meisje is het belangrijkste hoor ! wel grappig dat jij zegt je hoeft nog maar even nou voor mijn gevoel duurt het nog eeuwen pfffffff ben het zo zat alles doet pijn in mijn lijf ! maar goed nog even doorzetten we doen het voor een heeeeeeeeeel goed doel .. liefs michelle
Vanmorgen heb ik na een weekend met behoorlijk veel eten weer op de weegschaal gestaan. Morgen ben ik 30 weken zwanger en ben nu precies 5 kilo aangekomen. Valt me tot nu toe dus erg mee....