ja, kindje groeit super, buikje ook, alleen gewicht niet. heb wel de eerste 14 weken verschrikkellijk gespogen(3x op een dag) dus dat zal wle meetellen, maar blijf nu al 4 weken hangen op het zelfde gewicht. volgens de vk is het niet erg zolang ukkie maar goed groeit en dat doet ie gelukkig
Gelukkig dan maar. zolang je je geen zorgen hoeft te maken lekker genieten. Mijn verloskundige heeft me nog nooit gewogen. Wat ik op zicht niet erg vindt want ik hou het zelf bij en dan ook voor mezelf. 2 weken terug was ik pas 4,5 kg aangekomen. Morgen moet ik van mezelf weer op dat ding.
55 woog ik voor mijn zwangerschap, inmiddels 31 weken en de weegschaal geeft nu 67 aan. En dat gewicht zit echt volledig en alleen maar in mijn buik. Het is dat de weegschaal het aangeeft hoor, maar voor mijn gevoel met ik niet zo veel aangekomen, maar heb er totaal geen problemen mee Ben apentrots op mijn buikje
nu bijna 19 weken en de ene dag zit ik nog op mijn startgewicht en andere dag een pondje erboven. maar eigenlijk niets dus. terwijl ik me wel voel alsof ik aangekomen ben, alles zit wat strakker
Wat is eigen zeg maar een startgewicht ? Ik woog met 8wk 52.2 Ik ben tussendoor bij de vk geweest omdat er iets gebeurde ben toen ook gewogen en ben toen 200 gr afgevallen weeg nu dus 52 Volgende week moet ik weer weet dan of ik aangekomen ben of niet.
ik hang nu een tijdje stil op 2 kilo, 30 wkn zwanger. Kindje komt overigens goed aan en groeit als kool!
18 weken en 8 kilo... pfff, en niet overdadig gegeten dat zet de toon voor deze zwangerschap haha. na de zomer maar weer hard trainen.