Op de een of andere manier wegen ze hier bij de vk nooit. Niet bij de intake maar ook niet bij de rest van de afspraken. Heel vreemd
Ik word ook nooit gewogen bij de vk hoor. Volgens mij word je vaker niet gewogen dan wel. Ben inmiddels trouwens al 14 kilo aangekomen (ben ruim 34 weken) Had zo gehoopt de 70 kilo niet te passeren, maar dat gaat me dus helaas niet lukken.
ik ben ook al wel flink aangekomen maar mijn buik is echt fink zeg kijk maar is dikke buiken pff al een hele flinke. groeten koos
Hoi, Ik wordt ook nooit gewogen door de verloskundige. Dat is "nieuw" beleid. Omdat je er niet echt iets uit kan opmaken. Alleen als je heel veel aankomt in een korte tijd zou dat kunnen duiden op volgens mij zwangerschapssuiker (ik weet het niet zeker, kan ook zwangerschapsvergiftiging zijn). Maar dan heb je meer symptomen en die wijzen er ook op. Dus je kan het voor jezelf bijhouden, maar echt noodzakelijk is het dus niet. Groetjes Mariska
zover ik weet en de vk is er niks aan de hand maar zei wilt gewoon weten wat ik weeg vind het wel erg luek eigenlijk kan je zelf ff zien of je bent aangekomen , heb namelijk geen weegschaal thuis groeten koos
als ik dat zo lees dat sommige 10-15 kilo aankomen met 20weken zwangerschap sla ik de weegschaal toch liever even over ik hou het eigenlijk niet zo bij, volgens mij best slecht. Naar mijn schatting ben ik 3-5kilo aangekomen nu. Ben 15weken zwanger. Heb genoeg reserve dus ik maak me niet druk
Ik was met 16 weken maar 2 ons aangekomen.. Tussen de 16 en 40 weken dus mooi 20 kilo rijker.. Was dan ook niet normaal opgeblazen (album) xx
nieuwe stand van zaken, 26 weken zwanger en nu 1 kilo aangekomen. kreeg vandaag wel te horen " he sumoworstelaar", was ik niet echt blij mee, heb gewoon mt 40 dus volgens mij valt het allemaal wel mee. word ook niet goed van de opmerkingen over hoe lang ik nog moet en dat het vast niet lang meer kan duren, aaarrrggghhh! zal er wel weer bij horen. liefs joyce