vandaag bij de vk geweest 0,5 kilo aangekomen 76,5kg pffffffffffffffffffffff 17,5 kilo aangekomen gelukkig heel veel vocht !
nu 14 dagen later 30 weken nu nog hetzelfde gewicht, moet erbij zeggen is suiker ondekt vorige week dus mag eigenlijk niet meer snoepen, netjes toch, dat het effe zo blijft, vanmiddag moet ik naar dietiste krijg een dieet balen hoor. zwanger en dan op dieet! daar gaan mijn frieten en chippies haha. Ben wel benieuwd wat dat mijn gewicht gaat doen, had zoiets ik ga erg hard op het begin. maar als ik terug kijk over de laatste 2 maandjes amper bijgekomen eigenlijk. En ik krijg mijn laarzen weer dicht joepieeeee!ik hou veel vocht vast, ik heb altijd sokken aan hihi. drink nu ook veel water.
hoi, nu 27 weken zwanger en 2 kilo aangekomen. maar heb een buik waar je u tegen zegt, dagelijks wordt er al gevraagd hoe lang ik nog moet, wordt er gek van! joyce
huhhhhh hahaha nou ik vind het echt heel knap allemaal! heel weinig aangekomen hoor. goed werk hahaha ik nu 32 weken 16 kilo erbij , houd wel erg veel vocht vast net als bij de eerste maar moet het helaas wel allemaal meetillen ben er ook een beetje flauw van nu!
Hiero 37 weken zwanger en ben ongeveer 3 à 4 kilo aangekomen :-D En mn ukkie weegt daarvan 2,8 kilo Maar alles is blijkbaar prima met de kleine, dus ik maak me niet druk! Ben ook in het begin afgevallen ipv aangekomen.. En het aankomen kwam bij mij pas rond 20 weken, net als de groei van mn buikje.
bij al mijn zwangerschappen meer dan 20kg aangekomen en krijg dat er mar eens af ben nu weer zwanger dus zullen de kilos er weer aanvliegen ben ik niet blij mee maar bij mij is dat nu eenmaal zo
Ben nu bijna 39 weken en in totaal 10 kg aangekomen.. De laatste 3 weken helemaal niks meer, het meeste met kerst en oud/ nieuw.. toen ineens 3 kg!
Morgen 11 weken zwanger, en 7 kilo vermagerd Mijn eerste zwangerschap op het einde in totaal 10 kilo aangekomen.
Hoi Ik ben 18 weken zwanger en 4,5 kilo aangekomen. Het zal vanaf nu wel hard gaan want mn buik begint flink te groeien. Ik ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk wordt. grt nanna
Ben nu zo'n drie kilo aangekomen in 17 weken. Maar dat zegt niets. Dat was mijn vorige zwangerschap ook zo en dat zijn er uiteindelijk 27 (!) geworden. Gelukkig ben ik alles ook weer kwijt geraakt. Pim
Schommeld een beetje tussen 1 kilo afgevallen en tussen mijn startgewicht in, dus vind t van mezelf wel netjes, want heb wel erge aanleg voor aankomen.
Pas 8 weken en al 1 kilo aangekomen. Bij mijn 1e ging het ook al zo snel en uiteindelijk was ik 20 kilo aangekomen Gelukkig ook alles vrij snel er weer af. Probeer me er nu ook maar niet druk om te maken