Nu (5 weken 4 dagen) 1 kilo erbij, maar goed, dat zijn geen getallen. Bij de eerste was het 20 kilo voor ik stopte met wegen... (De vk schreef t wel op maar zei niks meer, ik wist ook wel dat ik echt dik werd.) Was ook wel aan de magere kant voor ik zwanger was en rookte 2 pakjes sigaretten per dag waar ik tijdens de zwangerschap mee stopte. Er was qua dikte geen verschil meer tussen mijn hoofd en nek, maar het bleek uiteindelijk ook heel veel vocht te zijn. Ik was wel heel snel weer veel kwijt vanwege de borstvoeding. Ik heb me voorgenomen deze zwangerschap niet meer zoveel bitterballen te eten, haha. Kon ze om 3 uur 's nachts gaan halen, was echt heel erg! Bitterballen en zure appels.
vandaag precies 22 weken en bijna 3 kilo ik vind t nog well meevallen als je ziet wat ik er allemaal instop
nu ruim 30 weken en iets van 7 kilo erbij. gaat nog wel. de laatste weken is er het meest bijgekomen; voor de feestdagen zat ik op +2 ofzo. ach, ik kan er niet mee zitten; het is alleen mijn buik die groeit, en het is voor het goede doel (baby!). ik probeer gezond te eten, en niet teveel te snoepen, maar eet heus ook wel eens een frietje of chocola.
je lijkt mij bij de eerste wel toen zat ik met 34 weken ook op de 20 kilo (kwamen er nog 10 bij , sorry) maar was wel extreem veel vocht..
ik had bij jouw termijn duidelijk vocht, mijn tenen waren allemaal ontstoken omdat ze zo dik waren en moest 3-4 maten grotere slippers aan, was net een waterballonnetje, ik ben met 38 weken ingeleid door de grootte van de beeb (die was bij 38 weken dik 8 pond) en door het teveel aan vocht, het heeft bijna 9 maanden geduurd voordat al het vocht weg was uit mijn lijf.. Ach meid het is absoluut niet leuk zoveel aankomen maar ik kan je wel zeggen dat het dubbel en dwars waard is, als je je straks na de bevalling weer een beetje de oude voelt ga je gewoon goed gezond eten, sporten, lekker wandelen met de kleine komt helemaal goed!
Ik ben nu 30 weken en nog steeds 3.5 kilo onder mijn gewicht van voordat ik zwanger raakte... Heb nog steeds veel last van misselijkheid en spugen...