ik ben echt raar..... weer een kg eraf! ipv dat ik aankom gaat eraf! als dat zo doorgaat ben ik voor dat ik beval weer op me gewicht waar ik mee begon
Hahaha, moet je meer eten (sorry, dacht even aan het topic over 'wat eet je nu?' ) (oh... ik lees nu je topic over het geboortegewicht van je kindje en nu vind ik m'n eigen opmerking gemeen )
nee hoor is niet gemeen! weet het ook niet hoe het kan. ben altijd al een apart geval geweest. overal mee dus hahaha. maarre wel een reden om vanavond nog es een keer lekker te zondigen toch? snoepen zonder schuldgevoel
vandaag op controle geweest en niks bijgekomen. zit nu nog steeds op 9 kilo erbij in totaal. Nog even te gaan.
Gisteren op controle geweest. Ben nu 39 weken zwanger en week 92 kilo... da's 24 meer dan voor mijn zwangerschap... Oef!
ik ben nu 26 weken en 3 dagen en 8.5 kilo aangekomen. snif..... lijkt zooo veeel voor mn gevoel! ben nu 66.5 kilo
hey meiden, ik had al eerder gereageerd in deze topic volgens mij. maar tot mijn schrik woog ik vanmorge 3kilo lichter dan toen ik 9weken zwanger was... ik ben een forse meid en voordat ik zwanger was kwam ik alleen aan (mag wegens rug klachten niet sporten helaas) en nu ik zwanger ben ben ik 3kilo afgevallen. Is dit normaal? hoort dit niet? moet ik mij zorgen maken? Ik heb volgende week vrijdag pas geprek bij vk, een nieuwe meid, niet zelfde als vorige 2keren.
Ghehe, t gaat hard nu! Met ruim 21 weken weer een kilo erbij. Zit nu op +2 als je m'n gewicht voor de zwangerschap als uitgangspunt neemt. Maar ik was 1,5 kg afgevallen dus als t daarover gaat nu +3,5
Gek dat er zoveel verschillen zijn in het aankomen van gewicht, de ene valt af en de andere komt bij, ik ben nu 15 kilo bij en ben 32 weken, ik heb me een paar voeten en benen, voornamelijk vocht dus, ben al veel water aan t drinken hopelijk helpt het wat, ik ben op 1 week tijd dik 3 kilo aangekomen effe in de gaten houden he.
Ben nu bijna 17 weken en 1,5 kilo aangekomen. Met mijn eerste zwangerschap ging het in het begin ook heel langzaam maar uiteindelijk met 40 weken 29 kilo aangekomen. Dus bereid me voor op wat komen gaat hihi.
Ben bijna 14 weken en voorlopig 5 kg eraf... En komt niet door veel misselijkheid of zo want kan het aantal dat ik maar misselijk ben geweest op 1 hand tellen.... Denk dat het binnenkort de kilotjes zullen bijkomen...
Hey, Ik ben nu 11 weken en een halve kilogram aangekomen... Hopelijk kan ik dit tempo zo houden... Liefs Nanske