Ik durf niet op de weegschaal Ik ben nog redelijk tevreden met mijn lijf en wil dit niet laten bepalen door een hoog getal op de weegschaal. Bij de vlos hoef ik me ook niet te wegen, ga aan het einde van mijn zwangerschap wel een keer wegen om het eindresultaat te bepalen.
morgen 19 weken en ben van de 63 naar de 69 nog watgegaan dus ruim 6 kilo . 2 kilo in de laatste week erbij gevreten. eten kan je het niet meer noemen haha maak me niet zo druk. bij me dochter zat er nu al 10 kilo aan dus vind het netjes zo .
Gisteren was ik 74 kilo bij de gyn... dus weer op mijn startgewicht... Ik was 5 kilo afgevallen... dus nu in totaal 0 kg bijgekomen... Ben 35weken, 1 dag
ik ben 20 weken en ben 2 kilo aangekomen... snap er niks van want heb toch echt een flinke buik.. ik word trouwens niet gewogen bij de verloskundige... vanaf wanneer beginnen ze daarmee? xxx jose
Bij mij wogen ze me meteen bij de eerste afspraak, vreemd dat ze dat bij jou niet bijhouden. Wel goed om te weten toch?! Houd je het zelf wel bij?
ben nu 28 weken en 9.5 kilo aangekomen. van 58 kilo naar 67.5 ik denk dat het ook heel erg aan licht hoe zwaar je VOOR de zwangerschap was. denk dat als je heel slank bent je meer kilos erbij krijgt dan iemand die al soort van reserves heeft staat ook ergens op de site een schema, hoe hoger je BMI hoe minder kilos erbij. Dus meiden schiet nou niet meteen in de stress als je aankomt! gewoon lekker van genieten, je beeb heeft het allemaal nodig :d