Jeetje, t gaat hard ineens Een pond per week. Nu zit ik op + 2,5 vergeleken met het begin van m'n zwangerschap en op + 4,5 vergeleken met mijn lichtste punt zeg maar... Ben benieuwd of t zo doorgroeit
Ik ben nog niks aan gekomen maar ook goed misselijk geweest, probeer er wel mee rop te letten ook hoor als de eerste keer, nou niet lijnen natuurlijk, maar de eerste keer heb ik me vanaf dag 1 helemaal laten gaan, vooral aan de chocolade en de bakken ijs savonds, maar goed daar zaten dus ook 27 kilo's extra aan, van 63 naar 90. Twee weken na de bevalling woog ik ongeveer 83 kilo, nu 69,5 heb er niet voor hoeven sporten maar dat het er nu makkelijk vanaf gaat nee, en je lichaam krijgt al z'on klap, dat had ik me de eerste keer ook helemaal niet voorgesteld, dacht dat zal wel meevallen heb altijd z'on strakke buik gehad, hoe erg kan ie uitlubberen nou erg dus, de schade is nog altijd te zien 8) , dus nu wil ik me niet echt te buit doen, nouja zo af en toe net als toen ik niet zwanger was en proberen zo rond die 13 kilo te blijven....ben es benieuwd of het me gaat lukken...
Ik was 79,5 toen ik de eerste afspraak had bij de verloskundige, maar ik was toen erg misselijk en at niet veel. Normaal zat ik rond 81, 82 kilo en dat is al te zwaar voor mijn lengte(1.74) Bij de eerste echo(9 weken) was ik 82 kilo en nu ben 89 kilo. Dus bijna 10 kilo als je vanaf het begin rekent. Vind het best wel hard gaan Eet over het algemeen gezond veel fruit, zuivel, groente maar soms kan ik de ongezonde tussendoortjes niet laten staan. Het zit er bij mij ook snel aan. Probeer me er niet te druk om te maken en gezond te blijven eten.
4 kilo met 20 weken. pfff vind het wel hard gaan! maar ik snoep eigenlijk teveel, en een colaverslaving erbij gekregen. met 13 weken was ik zelfs een kilo afgevallen. dus eigenlijk in 7 weken 5 kilo erbij..
ik ben tot nu toe ook iets van 8 kilo aangekomen eerste zwnagerschap ook 25 kilo dus dta zal nu ook wel. ach het is er allemaal afgegaan hoor nadien
Ga nu naar de 30 weken toe en had een startgewicht van ongeveer 58 kilo en nu zit ik rond de 66 kilo ongeveer....dus kilootje of 8