Hey meiden, Ik vroeg me eigenlijk af met hoeveel weken jullie hoeveel buikomtrek hebben. Hier ben ik Dinsdag 30 weken zwanger, en mijn buikomtrek is 110 cm. Nu gaat het echt ineens snel een paar cm per week bijna. Ben overigens 10 kg bijgekomen tot nu toe. Ik ben benieuwd bij jullie Groetjes Elif
hier 87 cm en 6 kilo ( 3 kilo vanaf startgewicht) bij de vorige was het 12 kilo bij 30 weken (15,5 kilo totaal 39.6 weken), maar ik weet echt de omtrek niet meer. (weeg nu 68 kilo..)
mijn buik omtrek van 2 weken geleden is 106 en ben begonnen met 95, en was op dat moment 3,3 kg aangekomen, zit nu op 4,5 kg aangekomen, maar omtrek van nu weet ik niet
Het gaat allemaal zo snel heh!! Hier was ik ook 85 cm toen ik zwanger raakte. En woog toen 63 en nu 73.
Vandaag 25 weken en een omtrek van 94 cm. Ook al 8 kilo aangekomen..... was voor de zw.schap best dun, dus herken mezelf bijna niet meer!
Ik ben begonnen met meten met 5 wekenzwangerschap: 80 cm (bij de navel rondom gemeten). Nu ben ik bijna 37 weken en 105 cm...! Ik ben 13 kilo aangekomen tot nu toe.
Mijn buikomtrek was een dag voordat ik moest bevallen 123 cm (dat was met 34+5) en was 30 kg aangekomen... Ben nu nog aan de laatste 8 bezig om ze er vanaf te krijgen...
Buikomvang voor de zwangerschap was 79cm, nu 32weken zwanger 109cm. Beste buik voor mijn doen maar ik vind het helemaal geweldig!