hoi hoi ik ben nu 6 weken zwanger en ik heb een paar vraagjes -. waaneer ga je naar de doker klikt mischien wel raar maar ik weet er niks van -. wanneer ga je kleerdjes kopen enso -. wanner gingen jullie het vertellen mijn vriend weet het sins ik het zelf ook wist xxx
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik zou van de week een verloskundige praktijk bij jou in de buurt bellen om een kennismakingsafspraak te maken en een termijnecho te plannen. Huisarts en Apotheek zou ik even inlichten ivm voorschrijven van evt. medicatie ed. Kleertjes heb ik zelf met 20 weken gekocht.. wou graag in een kleur shoppen maar dat is echt iets aan jezelf. Wij hebben me ouders het met een week of 7 verteld.. konden het niet meer voor ons houden want me buikje verraadde al snel dat we zwanger waren. Verder gewacht met de rest het vertellen totdat we de 1e echo gehad hadden. Fijne zwangerschap gewenst!
Owh meid, kom op eerst lekker genieten van je zwangerschap!! En wil je in het zh bevallen?? Zoja dan zou je een keer naar zo'n voorlichtingsavond kunnen gaan. En misschien is de zwangerschapsgym iets voor je? En hier kun je altijd met je vragen terecht!