Ik heb de baby sinds gisteren niet gevoeld, voelde wel een rare spanning rond mn navel. Ik d8 misschien omdat ik veel gelopen had dat de baby misschien lag te slapen. Maar nou heb ik 's avonds en tot nu toe ook nix gevoeld. Heb de vk gebeld maar die kan pas om 6 uur. Ik maak me echt heel erg zorgen. Kan het hartje zomaar stoppen met kloppen?? Woensdag klopte het nog goed.. Ik weet niet wat ik moet doen ben zoo bang
Ben nu aan de cola, had gelezen dat de baby daar actief van wordt. Voelde net heel licht iets bewegen.. Niet wat ik gewend ben van de baby..
Raar dat je vk je laat wachten tot 6 uur. Toen ik dat had, was die van mij met een partus bezig en heeft ze ons naar het ziekenhuis gestuurd voor een CTG, was niks aan de hand gelukkig. Maar ben wel blij dat ze ons gelijk doorstuurde.
Ja ze was bezig met een bevalling.. Ik vind het ook vervelend. Maar wat kan er aan de hand zijn dan? Ik ben iig wel blij dat ik de baby net ff gevoeld heb, ookal was het heel licht. Het is toch een teken van leven..
Toen ik het had, had ik haar ook al een ½dag - 1 dag niet gevoeld, ja af en toe heel lichtjes. Ik maakte mij daar behoorlijk ongerust over: zou het wel goed gaan daar binnen enzo. De vk's hadden gezegd als je je zorgen maakt gewoon bellen. Helemaal als je twijfelt aan de bewegingen van je kindje. Dus Robert gebeld. Vk vond het wel belangrijk om gelijk ff te laten checken. Ook toen bleek dat alles oke (voelde me lullig omdat ik voor 'niks' naar het z=huis was gegaan) was zeiden ze in het z-huis ook van: alleen jij weet hoe je baby normaal gesproken beweegt, dus als ik weer twijfelde gewoon weer aan de bel trekken. Het is gelukkig niet weer gebeurt. Ik kan goed begrijpen dat je je zorgen maakt. Maar wat er aan de hand kan zijn, weet ik niet. Misschien heeft hij/zij wel een 'pauzedag' bijwijze van. Ik hoop voor je dat je gauw gerustgesteld wordt. Kun je haar niet weer bellen en vragen of je een ctg kunt laten maken in het z-huis? Groetjes
Ik had het toevallig gister ook. Mijn baby is normaal mega actief en gister had ik 'm amper gevoeld. Vanmorgen nog steeds amper. Toen heb ik eerst een beetje in mijn buik "geduwd" om die kleine wakker te maken. Maar ook dat hielp niet. Toen ben ik een half uur rustig op bed gaan liggen en me wezen consentreren op mijn buik. Na een half uur voelde ik nog niets en lag ondertussen al te huilen. Mijn vriend heeft toen ook nog even gevoeld en eindelijk begon de kleine te bewegen. Ik zat al bijna in de auto om het na te laten kijken. Maar de kleine had blijkbaar veel aan papa De rest van de dag was ie weer actief zoals ik gewend was. Ik hoop dat het voor jou ook weer bij draait en dat de baby weer acitef word.
Hodje, hoe is het nu? Hopelijk heeft de verloskundige je gerust kunnen stellen en heb jij je kleintje inmiddels weer goed voelen bewegen.
Ik denk dat hodje misschien doorgestuurd is voor een ctg naar het ziekenhuis, dat kan wel even duren. Heb het ook gehad bij mijn vorige zwangerschap, toen bleek dat de kleine zich niet al te prettig meer voelde in mijn buik. Hodje laat je wat van je horen"?
Pff ik heb echt 2 zware dagen achter de rug! Ben gister voor een ctg naar het ziekenhuis gegaan. Na een uur daar te hebben gelegen, moest ik iets van 3uur w8en op de uitslag,het hart ritme was goed,maar r moestnog een echo gemaakt worden. Daar bewoog de baby wel, maar ik voelde er nix van. Zat tot half 1 's nachts n het ziekenhuis. Was echt kapot! Ik moest vanochtend terug voor htzelfde. En zat er weer iets van 4u lang te wachten. Uitslag van de ctg was weer goed ennu bleek uit de echo dat het vruchtwater weinig is en de baby daarom minder beweegt en ik m minder voel. Ik ben wel blij dat ik nu weet hoe het komt, alleen heb ik er geen oplossing voor gekregen. Ik moet het gewoon in de gaten gaan houden de komende dagen of de baby goed beweegt of niet en anders moeten ze maatregelen gaan nemen...
Ik voel de baby nu trouwens wel weer beter bewegen dus daar ben ik blij om! BEdankt voor jullie zorgen dames, ik kon echt niet eerder achter de pc. Heel vermoeiend die lange wachturen in het ziekenhuis. Ik geloof dat het op de spoedafdeling nog veel langer duurt dan op een gewone afdeling helaas.
Hoi Hodje, Pff, wat een spanning zeg. En dat je zo lang moest wachten. Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt achter de pc te kruipen. Ik wil je veel succes en sterkte wensen met die laatste weken. Groetjes Saskia
Bedankt dames Ik ben wel erg moe , kan o'n 12 uur achter elkaar slapen...n heb nog regelmatig harde buiken. Is dat normaal met dit aantal weken? Of moet ik weer aan de bel trekken?
Harde buiken heb ik eigenlijk nooit gehad, dus wat dat betreft weet ik niet. Als jij je zorgen maakt zou ik wel aan de bel trekken, daar zijn ze voor.