Bij alle 3 tussen 6 a 7 weken. Kleine boontjes met een knipperlichtje zo vroeg wegens meerdere complicaties.
Ik kreeg hem met 7 weken, daarvoor had ik een missed abortion en miskraam gehad. Normaal plannen ze hem bij onze verloskundige rond 10 weken in.
Net een echo gehad wegens pijn. Ze zagen nog alleen een baarmoederslijmvlies meer niet. Ik ben maandag 4 weken zwanger hoort dit zo??
Vandaag ook de VK gesproken voor overleg ivm pijn. Ze vertelde me dat er nu nog niks te zien is dus dat een echo geen zin heeft. En ik ben ruim 5 weken.. Denk dus inderdaad dat bij nog geen 4 weken er niks te zien is.. Horen ze je toch uit te leggen lijkt me, wat ze doen en zien of niet zien. Mijn eerste echo staat voor 8+3... Duurt lang!!
5 weken en 6 dagen omdat ze bang waren voor bbz zagen een boontje met kloppend hartje op de goede plek
Hier ook met 4 weken een echo gehad, er was toen alleen verdikt baarmoederslijmvlies te zien. Mijn HCG-waarde was toen 80. Pas vanaf een waarde van 1000 is er meestal iets in de baarmoeder te zien (volgens mijn gynaecoloog).
O oke dat wist ik niet. Dankjewel Ik dacht dat het met de weken had te maken van als je pas 7 a 8 weken bent dat je dan pas wat ziet. Spannend!!
Eigenlijk met 8 weken maar door aanhoudend bloedverlies met 6+5 waar een prachtig mooi kloppend hartje te zien was tegen alle verwachtingen in😍
Met 5.1 week ivm uitslagen bloedtest en positieve test. Alleen een vruchtzakje. met 7.5 pas een hartslag. Iedere week tussen deze weken ook een gehad steeds alleen een vruchtzakje.