een jongen! Wow Mijn broer heeft net 2 meiden gehad (1+2 jaar), er zitten sowieso meer meiden aan onze kant van de familie en vooral als 1e kindje altijd een meid... En wij krijgen gewoon echt overduidelijk een jongen! (jaja ik weet dat het geslacht bepaald wordt door de mannelijke cellen, toch voelt het heel bijzonder) Verder is hij helemaal gezond.. Hij lijkt zo te zien op z'n vader! Ik moest het even kwijt
En alvast even spieken wat een knapperd het wordt? Schatje toch! Hij lag lekker te happen en te lachen. (oops die doet het niet? nou ja zie fotoalbum?)
Hey, wat grappig! Ik dacht meteen: hey, een donker kindje, maar toen zag ik de foto van jouw buik ernaast en dacht ik, zal wel aan de foto liggen. Maar... toen de foto van jou met je mannetje en ja, hij is donker, dus klopt het toch. Wist niet dat je zoiets al op een echo kan zien. Weer wat geleerd en hij is inderdaad al echt een superknap ventje!
Ja hij heeft sowieso donkere gelaatskenmerken zag ik al.. De huidskleur zal meer door de echo zijn.. En het haar vind ik echt al donker krulletjeshaar lijken.. maar ja ik weet niet of ik me dat inbeeld Het was wel echt een hele duidelijke echo... wel ontzettend leuk, ik had niet verwacht dat het echt zo'n soort 3d echo zou worden!
Ik begrijp wat je zegt over de krulletjes. Toch wel heel speciaal he, dat je zo in je buik hebt kunnen spieken! De huidkleur lijkt me ook donkerder dan die van mijn zoontje tijdens de 3d echo's die we gehad hebben, maar dat kan ook aan de foto liggen idd... Hoe dan ook: een prachtventje!
Ik krijg ook een 'donker' kindje (althans, zijn vader is donker, ik ben blank), maar op mijn 3D echo kon je nog niks zien van de huidskleur (zie album). De echoscopiste heeft hem met dat apparaat toevallig een oranje kleurtje gegeven, maar ze kon hem ook groen of blauw maken Wel jammer, maar goed, dan blijft er tenminste nog één verrassing over
Hehe ach ja, ik denk ook niet dat het echt de huidskleur is die je ziet... maar ja.. wel de vorm van het gezicht.. dat lijkt gewoon al echt op de vader vind ik.. En die haartjes.. tsja zelfs mn vriend heeft niet echt kroeshaar, zou dit kindje dan nu al kleine krulletjes kunnen hebben? Dat leek wel al echt echt zo.. En onze lijkt grote lippen te hebben net als papa. Het uiterlijk is niet zo belangrijk, maar het is gewoon wel leuk om er al een beetje nieuwsgierig naar te zijn, toch?
wij krijgen een meisje! en daar zijn we super blij mee. tis onze eerste. en vanaf het begin "wist" ik al dat het een meisje zou worden.