meiden, ik heb een vraagje. ik twijfel namelijk een beetje over het volgende. ik en mijn moeder hadden als idee om een weekendje weg te gaan. dit zal dan plaats vinden als ik 35 week ben. maar ik twijfel of het wel of niet verstandig is. wie kan me helpen?
ik ga met 38 weken nog met de auto naar berlijn..... ik zou er gewoon voor gaan, je bent indien nodig toch zo thuis.
Oeh dat vind ik wel heel dapper hoor! Ben benieuwd of je er tegen die tijd ook nog zo over denkt! Have fun iig! @ R1986 : Lekker gaan nog hoor, als je je goed voelt! Veel plezier!
Als je in de buurt blijft zou ik het juist doen. Lekker nog iets leuks doen voor de drukte aanbreekt. En je moeder heeft er vast begrip voor als je niet meer zo heel erg actief bent.
lekker gaan, je zal niet meer zo snel zijn en niet de hele dag bezig kunnen zijn. Maar heerlijk nog even weg is dan wel erg lekker.
Dat ligt er een beetje aan hoe je je voelt. Ik zou dit dus niet meer aankunnen. Maar hier zijn ook wat complicaties geweest (aan de weeënremmers ivm vroegtijdige weeën en een niersteenaanval). Maar iedereen voelt zich anders in de zwangerschap.
ik denk dat je echt moet kijken hoe je je tegen die tijd voelt. zelf zijn we afgelopen weekend een weekendje naar landal geweest en moet je zeggen het was best zwaar hoor. heb echt genoten hoor begrijp me niet verkeerd maar het was wel vermoeiend. waar je normaal licht over denkt word nu allemaal echt zwaarder maar zoals ik al zei, je moet doen waar je je zelf goed bij voelt als je vind dat je het nog kan dan moet je het lekker doen en er van genieten!
inderdaad goed kijken hoe je je voelt.. en als je je goed voelt gewoon lekker gaan.. wij gaan als hetgoed is ook nog een weekendje weg als ik 36 weken ben.. maar ik zorg sowieso dat er een tas in de auto staat mocht de bevalling zich aankondigen haha je weet het nooit natuurljik .. xxx