Helderziend kind?? Zo raar!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door s1986, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou dames wat ik vandaag weer mee maakte!!
    Stond achter de kassa was wat moe. Komt er een moeder met dr zoontje. Denk max. jaar of 2. Heerlijk koppie blonde krulletjes en knalblauwe oogjes. Hij staarde me de hele tijd aan. En toen zn moeder had afgerekend liep hij de winkel uit en rie[p heel hard BABY!! Zn moeder keek helemaal verbaasd. Nou jongen ik zie geen baby.

Snappen jullie nou zoiets? Zou dat ventje zoiets echt zien?

Vond het erg toevallig en leuk!!

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ze zeggen dat 9 van de 10 kinderen wel zoiets heeft. Alleen de 1 zegt er wel eens iets mee zodat je het dus weet en een ander spreekt er nooit over. Tot 4 jaar is dat geloof ik en dan verdwijnt het gewoon weer op de 1 of andere manier..

Wij hebben het met ons zoontje ook wel eens dat hij ineens dingen zegt die hij helemaal niet kan weten.
    Voorbeeld: hij zei een keertje, ik zag dat jongetje dus ik zeg ow hoe heette dat jongetje dan? Zei die Nikie :$ nou de kippenvel kwam overal.. (nikie is mijn overleden broer.. was 2 toen hij overleed)
    Of als we wel eens foto's zitten te kijken op de pc en hij speelt met zijn rug naar ons toe.. dan noemt hij wel eens wie er op die foto staat die erna komt.. Hij heeft best wel vaak dingen waar hij over praat en wat hij niet kan weten..

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Allereerst van harte met de zwangerschap!!!

Ik heb ook zoiets meegemaakt. 10 april was mijn vriend jarig en wij wisten toen zelf nog niet eens dat ik zwanger was. Het dochtertje van een vriendin van mij (5 jaar) had tegen mams gezegd dat ik binnenkort een baby zou krijgen. Dat vertelde mijn vriendin op dat moment tegen mij. Paar dagen later teste ik positief en ik moest daar gelijk aan denken! Echt zoooo raar!!

Het lijkt inderdaad wel of kinderen het door hebben!!

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Brrr heb r kippevel van;)
    Geloof echt wel in dat soort dingen hoor!!
    Maar dacht misschien is het toeval dat dat mannetje zoiets zei!!
    Wel eng dat hij over je overlden broer begon zeg pff

5. marlucje

marlucje Lid

25 dec 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

Ik heb ook zo iets met mijn dochtertje gehad.
    Ik was aan het afvallen voor ik zwangerwas en ik vroeg op een gegeven moment " En vind je mama haar buik al platter???'

Hahaha haar reactie was 'Ja hoor maar je hebt een baby in je buik!!'
    Paar dagen teste ik positief.

Zo grappig.
    Een vrien din van mij is paragnost en die voorspelde mijn eerste zwangerschap goed. Zo leuk dit soort dingen.:D

6. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Ja hoor ik geloof er wel in :D

ik heb het met mijn 3 jarige zoontje meegemaakt, 1 week voor ik positief teste vertelde me zoontje ineens doodleuk tegen opa (mijn vader) mama baby in de buik:$ Dus ik reageerde van nee joh, dag later trok die ineens me broek van me buik af en ging met zijn pap handjes over me buik smeren:D, en zei baby honger baby moet eten:(
    1 week later (zat toen nog 6 dagen voor me nod) teste is positief!!:D
    Vond het toch bijzonder;)

7. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Jeetje wat gaaf he?!
    Mijn dochtertje wist niet voordat wij het wisten dan ik zwanger ben, maar wat wel grappig is is dat ze vanaf het begin al zeker wist dat we een meisje zouden krijgen.. Ook al zei iedereen jongetje, zij bleef maar volhouden, nee mama ik krijg en zusje... En ja hoor bij d 20wkn echo bleek het ook echt een meisje te zijn!
    Echt gaaf, denk echt dat hoe kleiner hoe wijzer ze zijn, maar doordat ze zoveel dingen moeten leren ze dit soort inzichten weer verliezen...

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Onze dochter zei, voordat ik positief testte; 'Mama baby!!!', ik vond het wel frapant, maar ja hoor, ik testte positief. Als ik nu vraag of het een jongen of een meisje is zegt ze; Winnie the pooh, het zal dus niet altijd opgaan (hoop ik :p hahahahahaha).

9. s1986

s1986 Niet meer actief

Ben benieuwd en hoop dat de eerste toch goed is. Maak me er veelste druk over. Heb al 2 keer bruinverlies gehad. Maar als dat ventje zoiets zegt;) Zal t wel goed zitten hopen we maar!

10. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0

:D is niet te hopen dat er een pooh uitkomt... vraagt je man zich ook af waar je geweest ben!!!!!

11. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    hahahaha :D, nee hopelijk niet nee.

Maareh ik geloof het eigenlijk ook wel, maar het heeft ook wel iets heel moois he. Iets wat je eigenlijk wil geloven. :)
    Gefeliciteerd ieg met je zwangerschap en een beetje bruin verlies is niet iets om je zorgen te maken (al begrijp ik heel goed dat je dat wel doet;))

12. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Mijn hond is ook helderziend dan :p

Hij had al voor dat ik het wist door dat ik zwanger was!
    Hij was vreselijk waaks, liep ineens met me mee naar de wc, en overal, bewaakte me naar iedereen toe...

Dat was eigenlijk voor mij zwangerschapsteken nummer 1 ;)

2 was dat ik flauwviel, vond mijn hond ook helemaal niets! en hij maakte me gelijk weer wakker!

:p

13. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hallo

kinderen tot de leeftijd van =- 6 jaar stellen zich bloot voor zoiets
    zei kunnen zelf dingen zien voor je werkelijk zwanger bent
    je hoord vaak kindjes tegen ander kindje praten terwijl jij 1 kindje ziet
    de meeste volwassen stellen zich voor zoiets niet open
    maar in de media en buitenwereld merk je zelf meer en meer van zoiets op
    gewoon eens bij you tube zoeken je zal verbaasd zijn wat je te zien krijgt
    mijn kinderen hebben dat ook laats zagen zei een kindje genaamd alex ik stond winkel en mijn dochter zei mama waarom ziet die mama haar kindje niet ik zag niets zei dus wel paar dagen later terug mama alex is dood hij is verleden omdat die op straat omver is gereden en hij is verdrietig omdat zijn mama hem niet kan horen en zo kan die niet gaan naar dat andere woonst(veronderstel dus hiermaalse)
    nou een kind van 5 kan dit onmogelijk ergens gelezen hebben toch
    dus zo zie je maar je kan soms onverteld staan wat er uit een kindermond komt
    is daar gen gezegde van uit de kindermond komt de waarheid lol

liefsts

14. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    "Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid"

Deel Deze Pagina