Hoi, ik had het eerder in de zwangerschap niet, maar opeens kan ik wel blijven drinken. Hoort dat erbij in deze fase (ruim 32 weken) van de zwangerschap? Herkenbaar voor iemand? Edit: verplaatst naar zwangerschap door moderator
Ik heb ook veel dorst. Het blijkt ook dat je wel 2 1/2 liter moet drinken op een dag. Dat zal wel niet voor niets zijn.
Heel herkenbaar, ik drink met gemak 3 liter op een dag weg, terwijl ik voorheen met moeite aan een anderhalve liter kwam.
hoi hoi ben nog niet zover als jullie maar drink echt super veel soms wel 3 ander halve liters pakken op een dag en dan nog de koffie enz die ik niet mee tel..
ja ik had het ook ineens, veel dorst vooral 's nachts.. dan moet ik ook weer heel veel plassen 's nachts dat is t minder. gewoon lekker veel water drinken, is goed voor je, en ook als je vocht vasthoud kan het minder worden. sapjes enzo krijg ik alleen maar meer dorst van
ik heb nu ook al super veel dorst, en dan maar zeuren dat je er snachts veel uit moet. ach ja. het hoort er denk ik allemaal wel een beetje bij !
Ik ben ook nog geen 32 of 35 weken, maar ik drink ook heel erg veel. Drink de hele dag water met halve liter glazen Blijf maar dorst houden.. Groetjes Xena
I ben nog maar 6 weekjes zwanger en heb er al vanaf eht begin last van.zo raar,echt een hele droge bek(Uhm sorry,mond). Hoe zou dat komen,bij mn eerste zwangerschap had ik dat niet? xxx
hey Hou het wel ff in de gaten want veel drinken kan ook een teken zijn dat je last van suiker krijgt
Hier ook iemand die nu veel meer drinkt dan voor mn zwangerschap. Of het nou begon rond week 32 durf ik niet te zegggen, maar ik denk zo rond de helft van mn zwangerschap dat ik meer dorst kreeg.
heb ik ook hoor veel drinken , het is zo lastig want ik moet ook steeds naar wc rennen , hoe meer dorst dus drinken hoe vaak naar wc , maar vind wel goed dat ik nu veel meer drink ik hou ook vocht vast dus drinken is heel goed
ik heb ook meer dorst dan normaal. Het Is ook goed om extra te drinken.. Je bent nu ook meer vatbaar voor blaasontsteking!