Ik ben 13 kilo aangekomen. Nu 2 weken later is er maar 5 kilo af 0-0 Valt me vies tegen, bij de eerste was ik 12 kilo afgevallen en na een week was er al 9 af.
Ben benieuwd straks maar bij dl 16 kg erbij, met 2,5 week alles kwijt, oeps iets te snel met 2 dgn was het al -7,5 kg (stress en bv) een half jasr later nog een keer -10 Maar helaas alles zit er al weer aan. Precies zelfde startgewicht als bij dl
Ik ben erg benieuwd! Ik wil echt nog wel meer afvallen om gezonder te worden. zwangerschapsdiabetes heeft echt wel mijn ogen geopend dat ik er alles aan wol doen om zelf zo gezond mogelijk te worden. Ben dan wel snel mijn zwangere kilo's kwijt, maar moet er zeker nog 10/12 af om echt gezond gewicht te hebben. Hiermee ga ik dan ook flink aan de slag!
Ik woog 60 toen ik zwanger werd. Ben tijdens de zwangerschap 15 kilo aangekomen en die kilo's waren er 4 weken later allemaal weer af
Ik woog 70 kilo toen ik zwanger werd,ben zo n 6 kilo bijgekomen en na de bevalling woog ik 65 kilo, maar ik had de laatste 2 weken van mijn zwangerschap longontsteking en ben na mijn bevalling nog zeker 2 weken ziek geweest. Leuk voor de kilo s maar het was echt een ware hel
Ik had ook zwangerschap suiker ik was maar 1,5 kilo aangekomen weeg nu 6 weken later 10 kilo lichter dan voor de zwangerschap
Zoooo dat is een hoop zeg! Vervelend he die suiker. Ik vond het wel heel fijn en een mooie meevaller dat ik snel weer op oud gewicht zat. Jij bent zelfs nog veel lichter. Ook fijn?
Ja zeker fijn ik was sowieso al bezig met afvallen dus dit is mooi meegenomen er moet nog z'n 20 kilo af dus hahah ben er nog niet ben nu sinds August 17 kilo kwijt en dan nu nog 20 te gaan
Chantalcindy ik heb ook een topic geopend voor meiden die nog gewicht kwijt willen na de bevalling. om zo elkaar wellicht een beetje te helpen. Als je het leuk vind kun je mee doen. Locatie: Zwangerschapspagina > Na de geboorte > Na de bevalling Afvallen na bevalling, wie doet er mee?